Opel Crossland już dostępny w Polsce – znamy ceny!
Klienci mogą już składać zamówienia na nowego Opla Crosslanda. We wszystkich wersjach nowego Crosslanda zastosowano Opel Vizor — jednolite rozwiązanie stylistyczno-konstrukcyjne, które porządkuje przedni pas z ograniczoną liczbą elementów i optycznie poszerza samochód. Ile kosztuje w Polsce?
Ceny nowego kompaktowego modelu zaczynają się już od 72 300 zł za pojazd wyposażony w zaawansowane systemy wspomagające kierowcę, w tym asystenta pasa ruchu, rozpoznawanie znaków drogowych i tempomat z inteligentnym ogranicznikiem prędkości.
We wszystkich wersjach nowego Crosslanda zastosowano Opel Vizor, a pośrodku wyeksponowano kultowe logo marki z symbolem błyskawicy. Vizor będzie znakiem firmowym wszystkich modeli Opla w najbliższej dekadzie.
- Crossland Business Edition (od 77 600 zł) z ergonomicznym fotelem kierowcy certyfikowanym przez AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V. — Akcję na rzecz zdrowych pleców) oferuje znacznie podwyższony komfort w czasie długich podróży.
- Crossland GS Line (już za 77 900 zł). Nowa wersja wyposażenia — obejmująca między innymi czarne 17‑calowe obręcze kół z lekkiego stopu, czarny dach, czerwone obramowanie bocznych szyb, przedni fotel kierowcy z atestem AGR oraz światła LED z przodu.
- Crossland Ultimate (już za 97 400 zł) ma bardzo szerokie wyposażenie standardowe z zakresu zaawansowanej techniki – system Multimedia Navi z ośmiocalowym kolorowym ekranem dotykowym. Opcjonalnie dostępne są również usługi OpelConnect. Ergonomiczne fotele kierowcy i pasażera z przodu mają tapicerkę z czarnej alcantary i atest AGR, dodatkowo można wyposażyć je w regulowane podgrzewanie.
Tylna kanapa jest dzielona w stosunku 60/40 i przesuwana w zakresie do 150 mm, co umożliwia powiększenie bagażnika z 410 do 520 litrów.
Nabywca Opla Crosslanda ma do wyboru oszczędne silniki benzynowe i wysokoprężne o pojemności 1,2 oraz 1,5 litra. Zarówno silniki benzynowe o mocy od 83 KM do 130 KM, jak i diesle o mocy 110 KM lub 120 KM. Inżynierowie z Rüsselsheim opracowali nowe sprężyny i amortyzatory kolumn McPhersona w zawieszeniu przednim oraz belkę skrętną na tylnej osi.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: