Opel Corsa w bogatej wersji Ultimate. Ile kosztuje w Polsce?
Opel Corsa w wersji Ultimate dostępny jest z matrycowymi reflektorami IntelliLux LED, Multimedia Navi Pro, OpelConnect i tapicerką z alcantary. Ile kosztuje?
Corsa Ultimate jako jedyna wersja modelu jest wyposażona we flagowy system Multimedia Navi Pro w standardzie. System z 10‑calowym kolorowym ekranem dotykowym wysokiej rozdzielczości jest kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto, a funkcje audio, telefonu i nawigacji można obsługiwać za pomocą poleceń głosowych.
Ponadto usługi OpelConnect umożliwiają bezpośrednie nawiązanie połączenia z pomocą drogową i służbami ratowniczymi. Operator zgłasza się w ciągu kilku sekund od naciśnięcia czerwonego przycisku. W przypadku zadziałania napinaczy pasów bezpieczeństwa lub poduszek powietrznych połączenie ze służbami ratowniczymi jest nawiązywane automatycznie. W pełni elektrycznej Corsie‑e dostępne są specjalne usługi i rozwiązania dla pojazdów elektrycznych, dzięki którym podróż może być jeszcze bardziej relaksująca. Z funkcji tych można korzystać przez smartfona i OpelConnect, a także przez aplikacje myOpel.
Corsa Ultimate, w cenie już za 89 550 zł (wszystkie ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi z VAT w Polsce), ma na pokładzie praktycznie wszystko, czego można by sobie zażyczyć. Standardem są innowacyjne i unikatowe w tej klasie pojazdów matrycowe reflektory IntelliLux LED, system Multimedia Navi Pro, a także dostęp do usług OpelConnect i luksusowa tapicerka z alcantary.
Entuzjastom usportowionego stylu Opel oferuje również wyrazistą wersję GS Line. Siedemnastocalowe obręcze kół z lekkiego stopu w eleganckiej dwukolorowej wersji z czarnymi dodatkami są obecnie standardem w Corsie GS Line, a także w Corsie Ultimate.
Wzrok przyciągają również sportowe fotele z czerwonymi akcentami oraz standardowy czarny dach, który kontrastuje z resztą nadwozia i zaostrza sportowy charakter Corsy GS Line (dostępnej już za 74 490 zł).
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: