
Ogromny Mercedes GLS. Ile kosztuje w Polsce i jakie ma wyposażenie w standardzie?
Jako klasa S wśród SUV-ów, nowy Mercedes-Benz GLS oferuje więcej wszystkiego: więcej przestrzeni, więcej komfortu i więcej luksusu. Sprawdzamy, co znajdziemy w wyposażeniu podstawowym i jakie ceny będą w polskich salonach!
Aura niezachwianej pewności siebie, jaką roztacza jego design, wynika z ogromnych rozmiarów samochodu – nieco większych niż poprzednika (+77 mm na długość, +22 mm na szerokość). Ilość miejsca, zwłaszcza w drugim rzędzie siedzeń, dodatkowo potęguje wydłużony o 60 mm rozstaw osi. Co więcej, po raz pierwszy GLS jest dostępny w wersji 6-miejscowej, z dwoma luksusowymi siedzeniami w środkowym rzędzie.
Odmiana GLS 350 d 4MATIC kosztuje 399 900 zł, a GLS 400 d 4MATIC – 418 200 zł. Ich sześciocylindrowe, rzędowe silniki wysokoprężne generują moc, odpowiednio, 210 kW (286 KM) oraz 243 kW (330 KM). Obie jednostki są już zgodne ze standardem Euro 6d (II etap RDE), i to nawet w wymagających warunkach jazdy. To rezultat zastosowania licznych rozwiązań, w tym dodatkowego katalizatora selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) z katalizatorem nieprzereagowanego amoniaku (ASC) w układzie wydechowym.
Standardowe sportowe wyposażenie linii AMG obejmuje stylizację nadwozia AMG (zawiera: przedni zderzak AMG, poszerzenia nadkoli i tylny zderzak AMG), wykonane z lekkich stopów 21-calowe obręcze AMG z pięcioma podwójnymi ramionami w kolorze szarym (tantalit), z lśniącym wykończeniem, a także sportowy układ hamulcowy z perforowanymi przednimi tarczami i zaciskami z napisem „Mercedes-Benz”. Wnętrze wzbogaca się o wielofunkcyjną sportową kierownicę ze spłaszczoną dolną częścią wieńca, sportowe pedały AMG ze szczotkowanej stali nierdzewnej z czarnymi gumowymi wypustkami oraz dywaniki AMG z czarnego weluru z napisem „AMG”.
W Europie GLS standardowo występuje w siedmiomiejscowej konfiguracji kabiny, z kanapą w drugim rzędzie siedzeń i dwoma pojedynczymi fotelami w trzecim (mogą tam usiąść osoby o wzroście do 1,94 m). Opcjonalnie, bez dodatkowych opłat, dla środkowego rzędu można zamówić dwa luksusowe, pojedyncze siedzenia z regulowanymi podłokietnikami. Zapewniają one pasażerom więcej przestrzeni i większy komfort, a przy okazji – łatwiejszy dostęp do trzeciego rzędu, np. gdy w środkowym zamontowane są foteliki dziecięce.
GLS-a wyposażono w najnowszą generację systemu informacyjno-rozrywkowego MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Standardowa specyfikacja obejmuje dwa duże ekrany o przekątnej 12,3 cala każdy (31,2 cm) oraz rozszerzone funkcje MBUX, takie jak: personalizacja (profile), funkcje predykcyjne, obsługa głosowa LINGUATRONIC z rozpoznawaniem naturalnie sformułowanych komend (aktywowana hasłem „Hej Mercedes”), hotspot WiFi oraz radio internetowe.
Najnowsze
-
Dlaczego Volkswagen Transporter jest najlepszym wyborem dla firm kurierskich i logistycznych?
Pośród wielu dostępnych na rynku modeli aut dostawczych Volkswagen Transporter wyróżnia się jako lider w swojej klasie, oferując nieprzeciętne możliwości dostosowane do potrzeb firm działających w sektorze logistycznym. Precyzja wykonania w połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami funkcjonalnymi sprawia, że model ten cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców poszukujących optymalnego pojazdu dla swojej floty. Wysokie standardy jakości idące w parze z ekonomiczną eksploatacją stanowią fundament sukcesu tego modelu na wymagającym rynku pojazdów użytkowych. -
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
Zostaw komentarz: