Odwieżacz do samochodu jak perfumy
Zapachy istotnie oddziałują na nasze codzienne życie: wpływają na nastrój, redukują stres, pobudzają. Według danych Royal Automobile Club Foundation pewne zapachy mogą mieć również istotny wpływ na nasze zachowanie za kierownicą: wspomagać szybkość reakcji oraz poprawiać koncentrację.
Proste, ładne i praktyczne. |
![]() |
fot. Dr. Marcus |
Takie właściwości mają m.in. odświeżacze samochodowe o zapachu cytrusów, mięty i… kawy! Zatem pobudzającym zapachem ulubionych, brązowych ziarenek, można cieszyć się już nie tylko w domowej i biurowej kuchni czy kawiarni.
Niesprzyjające podczas jazdy są zapachy resztek jedzenia, np. fast foodów, stąd tak ważna jest dbałość o zachowanie czytości i porządku w samochodzie (czytaj nasz test kosmetyków samochodowych Autoland). Wybierając odświeżacz do samochodu należy również unikać zapachu rumianku, lawendy i jaśminu.
Cieszy fakt, że poza znanymi do tej pory odświeżaczami powietrza do samochodu, które do tej pory przybierały całkiem ciekawe formy, lecz dalekie były od pojęcia wyjątkowego designu, powstają nowe, miłe dla damskiego oka wzorce. Niedawno firma Dr. Marcus wprowadziła do serii Ecolo zapach kawowy w kształcie estetycznej, szklanej buteleczki z drewnianym korkiem, na górze którego zamocowano zawieszkę umożliwiająca powieszenie go np. na lusterku. Produkt na upartego przypomina flakonik perfum i może ozdabiać wnętrze samochodu. Praktyczna jest też przeroczystość butelki, przez co możemy monitorować poziom lubrykatu wewnątrz i odpowiednio wcześniej zaopatrzyć się w nowy gadżet. Producent zapewnia, że zapach może utrzymywać się nawet przez 45 dni.
Wersje zapachowe: New Car, Ocean, Pine, Vanilla, Black, Grapefruit, Strawberry, Green Apple, Coffee
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: