Odwieżacz do samochodu jak perfumy

Zapachy istotnie oddziałują na nasze codzienne życie: wpływają na nastrój, redukują stres, pobudzają. Według danych Royal Automobile Club Foundation pewne zapachy mogą mieć również istotny wpływ na nasze zachowanie za kierownicą: wspomagać szybkość reakcji oraz poprawiać koncentrację.

Proste, ładne i praktyczne.
fot. Dr. Marcus

Takie właściwości mają m.in. odświeżacze samochodowe o zapachu cytrusów, mięty i… kawy! Zatem pobudzającym zapachem ulubionych, brązowych ziarenek, można cieszyć się już nie tylko w domowej i biurowej kuchni czy kawiarni.

Niesprzyjające podczas jazdy są zapachy resztek jedzenia, np. fast foodów, stąd tak ważna jest dbałość o zachowanie czytości i porządku w samochodzie (czytaj nasz test kosmetyków samochodowych Autoland). Wybierając odświeżacz do samochodu należy również unikać zapachu rumianku, lawendy i jaśminu.

Cieszy fakt, że poza znanymi do tej pory odświeżaczami powietrza do samochodu, które do tej pory przybierały całkiem ciekawe formy, lecz dalekie były od pojęcia wyjątkowego designu, powstają nowe, miłe dla damskiego oka wzorce. Niedawno firma Dr. Marcus wprowadziła do serii Ecolo zapach kawowy w kształcie estetycznej, szklanej buteleczki z drewnianym korkiem, na górze którego zamocowano zawieszkę umożliwiająca powieszenie go np. na lusterku. Produkt na upartego przypomina flakonik perfum i może ozdabiać wnętrze samochodu. Praktyczna jest też przeroczystość butelki, przez co możemy monitorować poziom lubrykatu wewnątrz i odpowiednio wcześniej zaopatrzyć się w nowy gadżet. Producent zapewnia, że zapach może utrzymywać się nawet przez 45 dni.

Wersje zapachowe: New Car, Ocean, Pine, Vanilla, Black, Grapefruit, Strawberry, Green Apple, Coffee

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze