Odmłodzona Skoda Yeti po liftingu
Yeti przeszedł zasłużony face lifting - nowa odsłona wprowadza podział na dwa warianty modelu, a co za tym idzie wersje stylizacji: odmłodzoną miejską i mocno terenową.
Skoda Yeti 2014 facelifting |
fot. Skoda |
W nadwoziu obu modeli zmieniły się zderzaki, boczne listwy oraz osłony, które są teraz pokryte lakierem lub wykonane z czarnego tworzywa; pojawiły się także nowe wzory obręczy. Reflektory wyglądają nieco bardziej drapieżne, a ich odmianę bi-ksenonową wzbogacono o LED-owe światła dzienne.
Skoda Yeti 2014 facelifting |
fot. Skoda |
Designer musnął również osłonę chłodnicy i pokrywę bagażnika. Wariant terenowy dodatkowo jest wyposażony w pakiet na bezdroża, czujnik ciśnienia powietrza w oponach oraz układ ESP dostosowany do jazdy po nieutwardzonych drogach. Napęd Yeti może być przekazywany za pomocą skrzyni manualnej lub przekładni DSG na koła przednie lub obydwie osie za sprawą sprzęgła Haldex.
Skoda Yeti 2014 facelifting |
fot. Skoda |
Zmieniło się także wnętrze – pojawiła się nowa, trójramienna kierownica, inne materiały tapicerki i elementy dekoracyjne deski rozdzielczej; auto może być wyposażone w kamerę cofania, asystenta parkowania i bezkluczykowy dostęp do samochodu.
Gama silników nowego Yeti zawiera m.in. ekonomiczne jednostki z turbosprężarką i bezpośrednim wtryskiem paliwa: 1,2 TSI oraz 1,6 TDI, oraz te przeznaczone dla bardziej wymagających kierowców: 1,8 TSI o mocy 160 KM i 2,0 TDI o mocy 170 KM.
Skoda Yeti 2014 facelifting |
fot. Skoda |
Najnowsze
-
5 rzeczy, które warto wiedzieć o systemie Apple CarPlay
Apple CarPlay to system, który zmienia sposób, w jaki korzystamy z naszych samochodów. Stworzony przez Apple, CarPlay integruje iPhone’a z systemem multimedialnym pojazdu, umożliwiając kierowcom dostęp do najważniejszych funkcji smartfona bez odrywania uwagi od drogi. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi, rozbudowanej kompatybilności i zaawansowanym funkcjom, CarPlay ułatwia codzienne podróże, zwiększając komfort i bezpieczeństwo jazdy. -
Jakie są objawy zużycia oleju silnikowego i jak je rozpoznać?
-
Ford Capri Premium AWD – elektryzujący powrót legendy! Test, opinia, zasięg
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Zostaw komentarz: