
Od wybiegu po autostradę. Volvo prezentuje wyjątkową torebkę
Volvo X 3.1 Phillip Lim jest znany z przesuwania granic w pozyskiwaniu alternatywnych materiałów w celu stworzenia luksusowych ubrań i dodatków. Neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla sukienka wykonana z alg to tylko przykład tego, co jest w stanie stworzyć projektant. Teraz, wraz z Volvo, zaprojektował wyjątkową torebkę.
Volvo połączyło siły z 3.1 Phillip Lim, by stworzyć torebkę dla kobiet, który cenią sobie troskę o środowisko. Torba ma być idealnym towarzyszem weekendowych wypadów i stanowi esencję skandynawskiego designu.

Torba jest wykonana z nowego, ekologicznego materiału Nordico, który już wkrótce zadebiutuje we wnętrzach nowej generacji modeli Volvo. Pierwszym samochodem, we wnętrzu którego będzie wykorzystany ten materiał to C40 Recharge.
Nordico składa się z tekstyliów wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu, takich jak butelki PET, materiał bioatrybutowy ze zrównoważonych lasów w Szwecji i Finlandii oraz korków z recyklingu z przemysłu winiarskiego
Volvo dba o zrównoważony rozwój
W nadchodzących latach Volvo wprowadzi na rynek zupełnie nową rodzinę samochodów w pełni elektrycznych. Do 2030 roku szwedzki producent zamierza oferować klientom wyłącznie samochody w pełni elektryczne. Począwszy od C40 Recharge, wszystkie nowe, w pełni elektryczne modele Volvo będą całkowicie pozbawione skórzanych elementów i dodatków.
Decyzja firmy o wnętrzach samochodów pozbawionych skórzanych elementów wynika z obaw o negatywny wpływ hodowli bydła na środowisko, w tym przede wszystkim wylesiania. Szacuje się, że zwierzęta gospodarskie są odpowiedzialne za około 14% globalnych emisji gazów cieplarnianych z działalności człowieka, przy czym większość pochodzi z hodowli bydła. Zamiast skórzanych opcji wnętrza, Volvo zaoferuje swoim klientom alternatywne, wysokiej jakości ekologiczne materiały wykonane ze źródeł biologicznych i pochodzących z recyklingu.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: