
Motocykl BMW R nineT i sztuka tatuażu
Custom boxer BMW R nineT i sztuka tatuażu? Na specjalnej wystawie we Włoszech Tattoo D'Haute Couture zapanowała harmonia mody, body artu, najwyższej klasy designu i precyzyjnej mechaniki.
Gdy zderzają się dwa różne światy, efekty są zazwyczaj spektakularne i tak zdarzyło się właśnie w Maxxi Museum w Rzymie, gdzie wytatuowane modelki paradowały obok boxera BMW Motorrad nine T, demonstrując prace znanego artysty tatuażu Marco Manzo.
Wystawa była prezentacją artystycznych form ornamentalnych tatuaży w kontekście mody i dzieł sztuki. Manzo jest legendą w świecie tatuażu, znanym z czarno-szarych wijących się kształtów, projektowanych na plecach i nogach klientów, zaś owo artystyczne przedstawienie miało pokazać wybór jego ulubionych modeli, dumnie wystawiających zdobienia swojej skóry podczas pozowania na klasycznym custom roadsterze BMW Motorrad.
Chociaż tatuaż jest w zasadzie starożytną formą sztuki, te najnowsze kreacje są w niekwestionowany sposób współczesne i przemyślane tak, by uzupełniać projektowane na zamówienie modne wystylizowane ubrania, dostarczone przez znaną włoską pracownię projektów Gattoni. Własne tatuaże modeli były na tej wystawie prawdziwymi dziełami sztuki, a ich unikatowe wzory, przypominające hafty i delikatne koronki, zabrały nas daleko od wszechobecnych plemiennych tatuaży, „tribali” noszonych przez tak wielu ludzi w ostatnich latach.
Manzo za swoje prace otrzymał dotychczas ponad pięćdziesiąt krajowych i międzynarodowych nagród. Jego tatuaże, prezentowane podczas tej wystawy, pięknie podkreślały sylwetki modelek, szczególnie w połączeniu z ekskluzywnymi, projektowanymi na zamówienie ubraniami z pracowni Gattoni.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: