
Nowy Range Rover zaprezentowany w Warszawie. Zobaczcie zdjęcia!
Gdy 50 lat temu Range Rover zaprezentował model Classic, pierwszy luksusowy samochód terenowy, był to początek nowego rozdziału w historii motoryzacji. Najnowsza, piąta generacja tego samochodu nadal pozostaje niedoścignionym wzorem w tej kategorii.
Minimalistyczny, ale ponadczasowy. Luksusowy w każdym detalu. Nowy Range Rover będzie napędzany przez klasyczne jednostki spalinowe z tylko symbolicznym wkładem miękkiej hybrydy. W ofercie będą również dwie hybrydy plug-in o mocy 440 lub 510 KM. Składa się na nie autorska jednostka JLR Ingenium z 6 cylindrami oraz wydatny moduł elektryczny dysponujący zasięgiem aż 100 kilometrów (za sprawą akumulatora o pojemności 38,2 kWh brutto).
Dla fanów tradycyjnych napędów pozostają tradycyjne silniki benzynowe i wysokoprężne. Zachowane są prawie wszystkie opcje znane z poprzednika, wliczając D250, D300, D350, P360 i P400.
Nowy Range Rover – cena w Polsce
Najmniej kosztuje bazowe wydanie nowego Range Rovera z 249-konnym dieslem pod maską, krótkim nadwoziem i w podstawowej wersji wyposażenia SE, za które trzeba zapłacić 613 600 złotych. Na drugim końcu skali znajduje się wydanie First Edition z 4,4-litrowym, benzynowym V8 oraz wydłużonym rozstawem osi. Cena? 944 900 złotych.
Nowy Range Rover zaprezentowany w Warszawie
W Warszawie, w Forcie Sokolnickiego, odbyła się premiera nowego Range Rovera. Zaproszeni goście mieli okazję jako pierwsi w kraju na żywo zobaczyć luksusowego SUV-a.

Podczas wieczornego spotkania goście mogli zapoznać się bliżej z samochodem brytyjskiego producenta, poznać jego wnętrze i osiągi. To ten sam model, który został zaprezentowany podczas światowej premiery.

Wieczornej gali towarzyszyło także ogłoszenie rankingu Leaders Of The Future – plebiscytu organizowanego przez magazyn „Forbes” i Range Rover, który zaprezentuje sylwetki wizjonerów z różnych dziedzin codziennego życia, którzy mają silny gen przywództwa. Wyniki rankingu będzie można zobaczyć już 25 listopada w najnowszym wydaniu magazynu „Forbes”.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: