Nowy Range Rover w wersji SV – luksusowy salon na kółkach z markieterią i ceramiką
Nowy Range Rover jest samochodem z założenia luksusowym, ale klienci, którzy chcieliby położyć szczególnie duży nacisk na ekskluzywność oraz personalizację, powinni zdecydować się na właśnie zaprezentowaną odmianę SV. Poza ponad 1,6 miliona możliwych kombinacji, SUV oferuje wiele rzeczy po raz pierwszy w historii.
Range Rover już sam w sobie jest samochodem luksusowym, ale dla tych, którzy tego luksusu chcieliby jeszcze więcej, przygotowano specjalną wersję SV.
Wyróżnia się ona 14-stoma wyjątkowymi kolorami lakieru, 23-calowymi felgami ze stopów lekkich, ale przede wszystkim pieczołowicie wykończonym wnętrzem. Znajdziemy tu elementy ceramiczne, drewniane mozaiki w formie markieterii oraz oczywiście najwyższej próby skórę. Według producenta dostępnych jest 1,6 miliona konfiguracji Range Rovera SV!
Z zewnątrz Range Rovera SV będzie można odróżnić od standardowej wersji po innym zderzaku, modyfikowanym kształcie atrapy chłodnicy oraz wstawce na błotniku. Nadwozie poza standardowymi kolorami z palety Range’a, będzie mogło być pokryte jednym z 14 lakierów z serii SV Bespoke Premium Palette. Jeśli dla kogoś to za mało, brytyjski producent oferuje odtworzenie dowolnego koloru, wskazanego przez klienta.
Range Rover SV zaskakuje przede wszystkim pieczołowicie wykończonym wnętrzem. Znajdziemy tu elementy ceramiczne, między innymi na dźwigni zmiany biegów, pokrętle głośności i układu Terrain Response, drewniane mozaiki w formie markieterii, gdzie kawałki drewna są wycinane laserowo nawet do rozmiaru 6×8 mm, oraz oczywiście najwyższej próby skórę. Poza klasyczną skórą w kilku odcieniach dostępny będzie także materiał poliuretanowy ze zbliżonymi do skóry właściwościami, który jest o 30 proc. lżejszy, a jego produkcja ogranicza emisję CO2 o 75%.
Otwarcie zamówień na nowego Range Rovera SV nastąpi na początku 2022 roku. Chętni będą mieli do wyboru 530-konne, podwójnie doładowane V8, 510-konną hybrydę plug-in oraz 350-konnego, 6-cylindrowego diesla.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: