Nowy plecak dla motocyklistów – K-Pack!
Brytyjska Firma KNOX postanowiła sprostać potrzebom motocyklistów wypuściła właśnie na rynek najnowszy model plecaka o nazwie K-Pack, charakteryzuje się on przede wszystkim wygodą oraz aerodynamiką, tak ważnymi cechami, gdy poruszamy się motocyklem.
Plecak został zaprojektowany w taki sposób, aby środek ciężkości po spakowaniu go znajdował się w dolnej części nad biodrami, redukując tym samym obciążenie ramion, które to potrafi sprawiać duży dyskomfort przy dłuższy podróżach. Paski są skonstruowane w taki sposób, aby był zapewniony dobry przepływ powietrza i by wilgoć nie gromadziła się w tym miejscu.
Plecak zapewnia 25 litrów przestrzeni bagażowej, co może okazać się idealnym rozwiązaniem dla osób poruszających się ścigaczami oraz crossami, gdzie nie zawsze przy tych motocyklach możemy zamontować kufry, bądź sakwy podróżne. Do naszych bagaży dostaniemy się poprzez długi zamek, który otwiera się na 180 stopni, kolejne zalety tego plecaka to liczne kieszenie w środku m.in. na dokumenty, telefon komórkowy. Na zewnątrz zajdziemy mocowanie na butelkę napoju, a także specjalną kieszeń, która z łatwością możemy przekształcić w przenośną torbę zawieszaną na biodrach. Do plecaka za pomocą specjalnych zaczepów możemy dołączyć pokrowiec na kask, a także kieszeń na dodatkową szybę do niego.
K-Pack idealny pleacak dla miłośników ścigaczy i crossów. |
![]() |
fot. KNOX
|
Do K-Packa jest dołączony wodoodporny pokrowiec z odblaskowymi wstawkami, a także specjalny system pasków zabezpieczający zawartość przed kradzieżą.
Sam plecak jest bardzo funkcjonalny i w 100% przystosowany do jazdy, dzięki dobremu przyleganiu do pleców jeźdźca. Jak Wam się podoba nowy produkt KNOXa?
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Ja kupuję.
Lepszy niż sixpack for sure!