Nowy Peugeot Traveller – podróż w komforcie
Peugeot Traveller, którego światowa premiera odbędzie się na Salonie w Genewie 2016, wkracza w wielkim stylu do świata kombivanów i busów do przewozu VIP-ów.
Peugeot wyposażył model Traveller w nowe podwozie, zaadaptowane z modułowej platformy EMP2. Silniki BlueHDi Euro6 mają oprócz filtra cząstek stałych DPF technologię SCR (selektywna redukcja katalityczna, która wymaga stosowania AdBlue) i mogą oferować moc od 95 do 180 KM (400 Nm). Producent montuje w tym modelu nową, automatyczną skrzynię biegów EAT6.
Wnętrze modelu daje wiele możliwości konfiguracji wnętrza, a ponadto oferuje do 9 miejsc siedzących i 1500 litrów objętości bagażnika, którą można powiększyć do 4 900 litrów dzięki wyjmowanym siedzeniom.{{ download(121) }}
Peugeot Traveller dostępny jest w 3 długościach, od 4,60 m do 5,30 m przy wysokości jedynie 1,90 m. Wersje Standard i Long o długościach odpowiednio 4,95 m oraz 5,30 m plasują się pośrodku rynku samochodów tego typu. Wersja Compact o długości 4,60 m, unikalna w tym segmencie, również pozwala na zabranie maksymalnie 9 osób.
Auto w wersji Traveller Business VIP daje tylnym pasażerom możliwość konfiguracji 4 lub 5 skórzanych siedzeń w układzie vis-à-vis. Do dobrego samopoczucia podróżujących mają przyczynić się również wielofunkcyjny panel górny z trójstrefową klimatyzacją i łagodnym nawiewem powietrza oraz oświetlenie ambientne.
Do dyspozycji potencjalnych klientów na Travellera Peugeot włączył do wyposażenia m.in.: boczne przesuwane drzwi ze zdalnym elektrycznym zamykaniem i otwieraniem, wyświetlacz Head-up Display i system odczytywania znaków drogowych z wyświetlaniem ograniczeń prędkości, otwieraną tylną szybę, szklany dach, system aktywnego hamowania Active Safety Brake oraz system automatycznego przełączania świateł drogowych, nową nawigację sterowaną głosem z odczytywaniem informacji o ruchu na drodze w czasie rzeczywistym, kamerę cofania VisioPark 1 z widokiem przestrzennym na tył 180 ° i zoomem na widok z tyłu, oraz system monitorujący zmęczenie kierowcy zainstalowany po raz pierwszy w samochodzie marki Peugeot.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: