
Nowy Peugeot Traveller – podróż w komforcie
Peugeot Traveller, którego światowa premiera odbędzie się na Salonie w Genewie 2016, wkracza w wielkim stylu do świata kombivanów i busów do przewozu VIP-ów.
Peugeot wyposażył model Traveller w nowe podwozie, zaadaptowane z modułowej platformy EMP2. Silniki BlueHDi Euro6 mają oprócz filtra cząstek stałych DPF technologię SCR (selektywna redukcja katalityczna, która wymaga stosowania AdBlue) i mogą oferować moc od 95 do 180 KM (400 Nm). Producent montuje w tym modelu nową, automatyczną skrzynię biegów EAT6.
Wnętrze modelu daje wiele możliwości konfiguracji wnętrza, a ponadto oferuje do 9 miejsc siedzących i 1500 litrów objętości bagażnika, którą można powiększyć do 4 900 litrów dzięki wyjmowanym siedzeniom.{{ download(121) }}
Peugeot Traveller dostępny jest w 3 długościach, od 4,60 m do 5,30 m przy wysokości jedynie 1,90 m. Wersje Standard i Long o długościach odpowiednio 4,95 m oraz 5,30 m plasują się pośrodku rynku samochodów tego typu. Wersja Compact o długości 4,60 m, unikalna w tym segmencie, również pozwala na zabranie maksymalnie 9 osób.
Auto w wersji Traveller Business VIP daje tylnym pasażerom możliwość konfiguracji 4 lub 5 skórzanych siedzeń w układzie vis-à-vis. Do dobrego samopoczucia podróżujących mają przyczynić się również wielofunkcyjny panel górny z trójstrefową klimatyzacją i łagodnym nawiewem powietrza oraz oświetlenie ambientne.
Do dyspozycji potencjalnych klientów na Travellera Peugeot włączył do wyposażenia m.in.: boczne przesuwane drzwi ze zdalnym elektrycznym zamykaniem i otwieraniem, wyświetlacz Head-up Display i system odczytywania znaków drogowych z wyświetlaniem ograniczeń prędkości, otwieraną tylną szybę, szklany dach, system aktywnego hamowania Active Safety Brake oraz system automatycznego przełączania świateł drogowych, nową nawigację sterowaną głosem z odczytywaniem informacji o ruchu na drodze w czasie rzeczywistym, kamerę cofania VisioPark 1 z widokiem przestrzennym na tył 180 ° i zoomem na widok z tyłu, oraz system monitorujący zmęczenie kierowcy zainstalowany po raz pierwszy w samochodzie marki Peugeot.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: