
Nowy Peugeot Traveller – podróż w komforcie
Peugeot Traveller, którego światowa premiera odbędzie się na Salonie w Genewie 2016, wkracza w wielkim stylu do świata kombivanów i busów do przewozu VIP-ów.
Peugeot wyposażył model Traveller w nowe podwozie, zaadaptowane z modułowej platformy EMP2. Silniki BlueHDi Euro6 mają oprócz filtra cząstek stałych DPF technologię SCR (selektywna redukcja katalityczna, która wymaga stosowania AdBlue) i mogą oferować moc od 95 do 180 KM (400 Nm). Producent montuje w tym modelu nową, automatyczną skrzynię biegów EAT6.
Wnętrze modelu daje wiele możliwości konfiguracji wnętrza, a ponadto oferuje do 9 miejsc siedzących i 1500 litrów objętości bagażnika, którą można powiększyć do 4 900 litrów dzięki wyjmowanym siedzeniom.{{ download(121) }}
Peugeot Traveller dostępny jest w 3 długościach, od 4,60 m do 5,30 m przy wysokości jedynie 1,90 m. Wersje Standard i Long o długościach odpowiednio 4,95 m oraz 5,30 m plasują się pośrodku rynku samochodów tego typu. Wersja Compact o długości 4,60 m, unikalna w tym segmencie, również pozwala na zabranie maksymalnie 9 osób.
Auto w wersji Traveller Business VIP daje tylnym pasażerom możliwość konfiguracji 4 lub 5 skórzanych siedzeń w układzie vis-à-vis. Do dobrego samopoczucia podróżujących mają przyczynić się również wielofunkcyjny panel górny z trójstrefową klimatyzacją i łagodnym nawiewem powietrza oraz oświetlenie ambientne.
Do dyspozycji potencjalnych klientów na Travellera Peugeot włączył do wyposażenia m.in.: boczne przesuwane drzwi ze zdalnym elektrycznym zamykaniem i otwieraniem, wyświetlacz Head-up Display i system odczytywania znaków drogowych z wyświetlaniem ograniczeń prędkości, otwieraną tylną szybę, szklany dach, system aktywnego hamowania Active Safety Brake oraz system automatycznego przełączania świateł drogowych, nową nawigację sterowaną głosem z odczytywaniem informacji o ruchu na drodze w czasie rzeczywistym, kamerę cofania VisioPark 1 z widokiem przestrzennym na tył 180 ° i zoomem na widok z tyłu, oraz system monitorujący zmęczenie kierowcy zainstalowany po raz pierwszy w samochodzie marki Peugeot.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: