
Nowy Peugeot 508 i Peugeot 508 SW jako hybryda plug-in. Jaki będzie zasięg i ceny podstawowe?
Zgodnie z planem elektryfikacji Peugeota, w przyszłości wszystkie samochody marki będą oferowane z napędem elektrycznym lub hybrydowym. Nowe Peugeot 508 HYBRID i 508 SW HYBRID można zamawiać już dzisiaj we Francji, a do końca roku modele trafią na pozostałe rynki.
Peugeot wprowadza na rynek napęd plug-in hybrid o łącznej mocy 225 KM/165 kW, który pod względem emisji CO₂ należy do ścisłej czołówki napędów hybrydowych.
Oba modele spełniają również kryteria testów homologacyjnych zgodnych z nowym protokołem WLTP i uzyskują wyniki:
– 508 Hybrid: 29 g(1) CO₂/km (1,3 l/100 km) i zasięg 54 km(2) w trybie 100% elektrycznym,
– 508 SW Hybrid: 30 g(3) CO₂/km (1,3 l/100 km) i zasięg 52 km(4) w trybie 100% elektrycznym.
Nowe Peugeot 508 Hybrid i 508 SW Hybrid są napędzane silnikiem spalinowym PureTech 180 KM (132 kW) i silnikiem elektrycznym 110 KM (80 kW) o łącznej maksymalnej mocy 225 KM (165 kW) przenoszonej na przednie koła.
Każdy tryb jazdy jest unikatowy i dostarcza innych doznań:
– Tryb 100% elektryczny zeroemisyjny oznacza idealnie cichą pracę
– Tryb Sport – to maksymalne wykorzystanie energii samochodu zapewniające sportowe doznania
– Tryb Hybrid oznacza wszechstronność
– Tryb Comfort łączy właściwości trybu Hybrid z komfortem adaptacyjnego zawieszenia.
W przypadku Peugeot 508 Hybrid i 508 SW Hybrid koszty posiadania i użytkowania wersji z silnikiem BlueHDi 130 EAT8 i wersji z napędem hybrydowym plug-in są porównywalne (zależnie od obowiązujących w danym kraju zasad opodatkowania). W przypadku przedsiębiorstw koszty są obliczane przy założeniu rocznego przebiegu na poziomie 30.000 km, 65% jazdy w trybie hybrydowym i 35% w trybie 100% elektrycznym. W przypadku osób prywatnych koszty są obliczane przy założeniu rocznego przebiegu na poziomie 15.000 km, 50% jazdy w trybie hybrydowym i 50% w trybie 100% elektrycznym.
Najnowsze
-
Dlaczego Volkswagen Transporter jest najlepszym wyborem dla firm kurierskich i logistycznych?
Pośród wielu dostępnych na rynku modeli aut dostawczych Volkswagen Transporter wyróżnia się jako lider w swojej klasie, oferując nieprzeciętne możliwości dostosowane do potrzeb firm działających w sektorze logistycznym. Precyzja wykonania w połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami funkcjonalnymi sprawia, że model ten cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców poszukujących optymalnego pojazdu dla swojej floty. Wysokie standardy jakości idące w parze z ekonomiczną eksploatacją stanowią fundament sukcesu tego modelu na wymagającym rynku pojazdów użytkowych. -
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
Zostaw komentarz: