Nowy Opel Mokka bez kamuflażu jest zwinny i energetyczny. Zobaczcie zdjęcia!
Przez ostatnie dni niemiecki producent zdradzał coraz więcej szczegółów na temat swojego nowego crossovera. Nowa Mokka będzie dostępna z napędem spalinowym oraz czysto elektrycznym. Czy skradnie serca młodych kierowców swoim "trendy" designem?
Mimo nieco dłuższego rozstawu osi (+2 mm), nowa Mokka jest o 12,5 cm krótsza od poprzedniej generacji, a jednocześnie oferuje pięciu pasażerom podobną przestrzeń ładunkową do 350 litrów w przedziale bagażowym. Jej całkowita długość, wynosząca zaledwie 4,15 metra, sprawia, że jest nią bardzo łatwo manewrować oraz parkować w mieście i terenach podmiejskich.
Nowy Opel Mokka posiada w pełni cyfrowy kokpit nowej generacji: odpowiednio Opel Vizor i Opel Pure Panel. Żadnych analogowych wyświetlaczy, ani fantazyjnych, bezużytecznych, dekoracyjnych animacji: Użytkowanie jest proste i przejrzyste, a przekazywane informacje koncentrują się na tym, co naprawdę jest potrzebne.
Nowa Mokka jest oparta na nowej wersji wysoko wydajnej wieloenergetycznej platformy CMP (Common Modular Platform). Ten lekki i wydajny system modułowy oferuje maksymalną elastyczność w projektowaniu pojazdów i pozwala na zastosowanie w pełni akumulatorowego napędu elektrycznego, jak również silników spalinowych. Silnik elektryczny oferuje moc 136 KM i 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który jest dostępny od razu po uruchomieniu.
Kierowcy mogą wybierać pomiędzy trzema trybami jazdy – Normal, Eco i Sport – w zależności od swoich preferencji. Elektronicznie ograniczona prędkość maksymalna wynosi 150 km/h, co pozwala zachować energię zgromadzoną w akumulatorze o pojemności 50 kWh oraz zasięg.
Rozciągający się na całą przednią część pojazdu pod maską, Opel Vizor jest eleganckim modułem, który otacza w poziomie charakterystyczne elementy marki, w tym najnowszej generacji reflektory matrycowe IntelliLux LED® oraz typowy motyw w kształcie skrzydeł diodowych świateł do jazdy dziennej, rozdzielonych w środku poprzez wyeksponowane legendarne logo Opla w kształcie błyskawicy.
Dwa szerokie ekrany o przekątnej do 10 i 12 cali witają pasażerów; centralny ekran jest celowo odchylony w stronę kierowcy, a wloty powietrza są odsunięte na drugi plan w celu zwiększenia uwagi.
Kompatybilne z Apple CarPlay i Android Auto systemy multimedialne są wyposażone w zintegrowane sterowanie głosem. Nowa Mokka oferuje również usługę OpelConnect. Nawigacja Online z informacjami o ruchu drogowym oraz bezpośrednie połączenie z pomocą w razie awarii i systemem eCall sprawiają, że podróż staje się jeszcze bardziej relaksująca dla kierowców i pasażerów. Jeśli podczas wypadku aktywują się poduszki powietrzne lub napinacze pasów bezpieczeństwa, system eCall automatycznie skontaktuje się z lokalnym punktem przyjmowania zgłoszeń o wypadkach (Public Safety Answering Point – PSAP).
Mokka będzie dostępna w sprzedaży od późnego lata 2020 roku, a w salonach dealerskich pojawi się na początku 2021 roku.
Najnowsze
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Volvo EX30, najmniejszy SUV szwedzkiej marki, udowadnia, że bezpieczeństwo nie jest kwestią rozmiaru. Model ten właśnie uzyskał maksymalną, pięciogwiazdkową ocenę w najnowszych testach bezpieczeństwa Euro NCAP, potwierdzając tym samym zaangażowanie szwedzkiej marki w zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa w ruchu drogowym, zwłaszcza w wymagających warunkach miejskich -
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
-
Nowa Toyota Hilux Mild-hybrid 48V od 170 900 zł netto
-
Dacia Duster z tytułem CAR OF THE YEAR POLSKA 2025
-
To auto kończy właśnie 10 lat – było pierwszą hybrydą coupe tej japońskiej marki
Zostaw komentarz: