
Nowy Nissan Micra – wiemy ile kosztuje miejski maluch
Piąta generacja miejskiego Nissana wchodzi do salonów. Polski importer opublikował oficjalny cennik. Nowa Micra kosztuje nad Wisłą od 45 990 zł.
Taką kwotę zapłacimy za wersję z silnikiem 1.0 o mocy 73 KM. Do tego jest jeszcze podstawowe wyposażenie Visia, które zawiera 6 poduszek powietrzy, światła LED do jazdy dziennej, elektrycznie sterowane przednie szyby i luterka, komputer pokładowy, automatyczny hamulec awaryjny.
Nieco bogatsza odmiana Visia+ kosztuje 50 490 zł i obejmuje dodatkowo klimatyzację manualną oraz radio z dwoma głośnikami oferujące łączność Bluetooth i USB. Za wersję Acenta zapłacimy 52 490 zł. Oprócz elementów wymienionych wyżej możemy doliczyć tempomat, 16-calowe felgi stalowe, komputer pokładowy z kolorowym wyświetlaczem 5-calowym oraz 7-calowy kolorowy ekran dotykowy.
Więcej oferuje odmiana N-Connecta, która kosztuje 57 990 zł. W tej cenie uświadczymy na pokładzie klimatyzację automatyczną, system NissanConnect z 7-calowym ekranem dotykowym i skórzaną kierownicę, a także 16-calowe felgi, światła przeciwmgielne oraz. W tej wersji najsłabsza jednostka to silnik 0.9 IG-T o mocy 90 KM.
Nissan Micra z najbogatszym wyposażeniem – wersja Tekna – kosztuje 61 990 zł. Na liście wyposażenia znajduje się nagłośnienie Bose Personal, czujniki cofania z kamerą, system bezkluczykowy, 17-calowe felgi aluminiowe oraz systemu ostrzegające przed pojazdami w martwym polu oraz niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu.
Wachlarz jednostek napędowych miejskiego modelu obejmuje także wersję wysokoprężną 1.5 dCi oferującą moc 90 KM. Micra z tym silnikiem jest dostępna w każdej wersji wyposażenia i kosztuje od 54 900 zł.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: