Nowy Mercedes-Benz Klasy S już w sprzedaży. Wiemy, ile kosztuje ta luksusowa limuzyna!
Nową Klasę S można zamawiać już w polskich salonach Mercedes-Benz. Obecnie do wyboru są cztery wersje silnikowe oraz dwie odmiany nadwoziowe: ze standardowym i wydłużonym rozstawem osi. Pierwsze egzemplarze nowej „eski” trafią do dealerów w grudniu 2020 roku.
Nowa Klasa S w zamyśle ma być azylem pomiędzy miejscem pracy a domem. Rozbudowana kontrola komfortu ENERGIZING pozwala kreować w kabinie odpowiednią atmosferę dopasowaną do potrzeb i nastroju podróżujących, fotele oferują 10 programów masażu, a jeszcze bardziej zaawansowana obsługa głosowa „Hej Mercedes” reaguje teraz na komendy ze wszystkich miejsc i odpowiada na pytania z wiedzy ogólnej.
Asystent wnętrza MBUX monitoruje ruchy głowy i rąk i potrafi sam „odgadnąć”, które funkcje pojazdu aktywować. Klasa S otrzymała także nowy system filtracji powietrza, drugą generację cenionego systemu multimedialnego MBUX.
Kierowca ma na przykład do dyspozycji wyświetlacz head-up z funkcjami rozszerzonej rzeczywistości, cyfrowe wskaźniki z wyświetlaczem 3D śledzącym ruch gałek ocznych oraz innowacyjne reflektory DIGITAL LIGHT, których łączna rozdzielczość wynosi imponujące 2,6 mln pikseli na jeden samochód.
Najnowsza generacja limuzyny debiutuje w czterech wersjach silnikowych (czterech konfiguracjach napędu) do wyboru, w następujących cenach (ceny dla wersji ze standardowym rozstawem osi):
- S 350 d (2.9 R6 diesel, 286 KM): 434 200 zł
- S 350 d 4MATIC (2.9 R6 diesel, 286 KM): 452 700 zł
- S 400 d 4MATIC (2.9 R6 diesel, 330 KM): 490 300 zł
- S 500 4MATIC (3.0 R6 benz., 435 KM): 532 500 zł
Wszystkie silniki współpracują z 9-biegową przekładnią automatyczną 9G-TRONIC. Odmiany benzynowe korzystają z techniki hybrydowej EQ Boost.
Dopłata do wersji o przedłużanym rozstawie osi wynosi 20 000 zł. Standardowa specyfikacja Klasy S obejmuje m.in.: komfortowe domykanie drzwi, reflektory matrycowe MULTIBEAM LED, asystenta parkowania z kamerą cofania, podgrzewane przednie fotele, skórzaną tapicerkę, 2-strefową klimatyzację, nastrojowe oświetlenie, bezprzewodową ładowarkę dla smartfona z przodu, pakiet sytemów wspomagających Plus, 18-calowe obręcze kół, ochronę antykradzieżową URBAN GUARD, wycieraczki Magic Vision Control, wyświetlacz centralny OLED 12,9” i wysuwane klamki.
Nabywcy mają do wyboru m.in. pakiety wyposażenia, zapewniające korzyść cenową względem tych samych elementów wybieranych osobno (od 10 do 22,5%): Advantage, Premium, Premium Plus oraz Executive Rear. Ten ostatni obejmuje na przykład wentylowane tylne fotele i mobilny tablet MBUX oraz pakiet Chauffeur z luksusowymi zagłówkami z dodatkowymi poduszkami oraz podnóżek (ten ostatni – dla wersji przedłużanej).
Najnowsze
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara. -
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
Zostaw komentarz: