
Nowy Mercedes-Benz Klasy S już w sprzedaży. Wiemy, ile kosztuje ta luksusowa limuzyna!
Nową Klasę S można zamawiać już w polskich salonach Mercedes-Benz. Obecnie do wyboru są cztery wersje silnikowe oraz dwie odmiany nadwoziowe: ze standardowym i wydłużonym rozstawem osi. Pierwsze egzemplarze nowej „eski” trafią do dealerów w grudniu 2020 roku.
Nowa Klasa S w zamyśle ma być azylem pomiędzy miejscem pracy a domem. Rozbudowana kontrola komfortu ENERGIZING pozwala kreować w kabinie odpowiednią atmosferę dopasowaną do potrzeb i nastroju podróżujących, fotele oferują 10 programów masażu, a jeszcze bardziej zaawansowana obsługa głosowa „Hej Mercedes” reaguje teraz na komendy ze wszystkich miejsc i odpowiada na pytania z wiedzy ogólnej.
Asystent wnętrza MBUX monitoruje ruchy głowy i rąk i potrafi sam „odgadnąć”, które funkcje pojazdu aktywować. Klasa S otrzymała także nowy system filtracji powietrza, drugą generację cenionego systemu multimedialnego MBUX.
Kierowca ma na przykład do dyspozycji wyświetlacz head-up z funkcjami rozszerzonej rzeczywistości, cyfrowe wskaźniki z wyświetlaczem 3D śledzącym ruch gałek ocznych oraz innowacyjne reflektory DIGITAL LIGHT, których łączna rozdzielczość wynosi imponujące 2,6 mln pikseli na jeden samochód.
Najnowsza generacja limuzyny debiutuje w czterech wersjach silnikowych (czterech konfiguracjach napędu) do wyboru, w następujących cenach (ceny dla wersji ze standardowym rozstawem osi):
- S 350 d (2.9 R6 diesel, 286 KM): 434 200 zł
- S 350 d 4MATIC (2.9 R6 diesel, 286 KM): 452 700 zł
- S 400 d 4MATIC (2.9 R6 diesel, 330 KM): 490 300 zł
- S 500 4MATIC (3.0 R6 benz., 435 KM): 532 500 zł
Wszystkie silniki współpracują z 9-biegową przekładnią automatyczną 9G-TRONIC. Odmiany benzynowe korzystają z techniki hybrydowej EQ Boost.
Dopłata do wersji o przedłużanym rozstawie osi wynosi 20 000 zł. Standardowa specyfikacja Klasy S obejmuje m.in.: komfortowe domykanie drzwi, reflektory matrycowe MULTIBEAM LED, asystenta parkowania z kamerą cofania, podgrzewane przednie fotele, skórzaną tapicerkę, 2-strefową klimatyzację, nastrojowe oświetlenie, bezprzewodową ładowarkę dla smartfona z przodu, pakiet sytemów wspomagających Plus, 18-calowe obręcze kół, ochronę antykradzieżową URBAN GUARD, wycieraczki Magic Vision Control, wyświetlacz centralny OLED 12,9” i wysuwane klamki.
Nabywcy mają do wyboru m.in. pakiety wyposażenia, zapewniające korzyść cenową względem tych samych elementów wybieranych osobno (od 10 do 22,5%): Advantage, Premium, Premium Plus oraz Executive Rear. Ten ostatni obejmuje na przykład wentylowane tylne fotele i mobilny tablet MBUX oraz pakiet Chauffeur z luksusowymi zagłówkami z dodatkowymi poduszkami oraz podnóżek (ten ostatni – dla wersji przedłużanej).
Najnowsze
-
Dlaczego Volkswagen Transporter jest najlepszym wyborem dla firm kurierskich i logistycznych?
Pośród wielu dostępnych na rynku modeli aut dostawczych Volkswagen Transporter wyróżnia się jako lider w swojej klasie, oferując nieprzeciętne możliwości dostosowane do potrzeb firm działających w sektorze logistycznym. Precyzja wykonania w połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami funkcjonalnymi sprawia, że model ten cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców poszukujących optymalnego pojazdu dla swojej floty. Wysokie standardy jakości idące w parze z ekonomiczną eksploatacją stanowią fundament sukcesu tego modelu na wymagającym rynku pojazdów użytkowych. -
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
Zostaw komentarz: