Nowy koncepcyjny Peugeot SXC – film
Na kilka dni przed światowym debiutem nowego koncepcyjnego crossovera Peugeot SXC przedstawiamy pierwsze zdjęcia. Auto zostanie zaprezentowane 18 kwietnia podczas Targów Motoryzacyjnych w Szanghaju.
SXC to według producenta pojazd z „silnym charakterem”. Proste linie i obłe kształty w subtelny sposób mają podkreślać sportowy charakter pojazdu. Styl auta ma stanowić odzwierciedlenie siły i mocy. Każdy detal jest dokładnie „wyrzeźbiony”, co nadaje bardzo wytwornego i elegnackiego charakteru. SXC może też pochwalić się imponującymi rozmiarami – długość 4,87 m długości, 1,61 m wysokości i 2,035 m szerokości.
![]() |
fot. Peugot
|
Projektując limuzynę nie zapomniano też o charakterystycznych dla stylu marki: „pływającego” grilla oraz reflektorów przypominających kształt kocich oczu.
![]() |
fot. Peugot
|
W obudowach lusterek mieszczą się kamery cofania. Felgi o średnicy 22 cali oraz relingi z matowego aluminium powodują, że auto z pewnością będzie wyróżniać się pośród innych propozycji w tym segmencie. Całość dopełnia dwuczęściowy panoramiczny dach.
Kabina pasażerska jest przestronna i mieści cztery osoby.
![]() |
fot. Peugot
|
W koncepcyjnym SXC zastosowano technologię HYbrid4. Silnik o mocy 218 KM (160 kW) napędza przednie koła, podczas gdy motor elektryczny o mocy 95 KM (70 kW), napędza tylną oś. Auto poruszając się z niewielką prędkością może przejść w tryb pracy bezemisyjnej, w którym napędza go tylko silnik elektryczny. Łącznie SXC dysponuje mocą 313 KM (230 kW), lecz zużywa jedynie 5,8 l paliwa na 100 km emitując 143 g CO2 na km.
![]() |
fot. Peugot
|
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: