
Nowy Fiat 500 Collezione – relacja ze statycznej prezentacji w Madrycie
Europejska stolica mody, czerwony dywan, światła reflektorów, fotografowie, influenserzy, dziennikarze. Wszyscy czekają na gwiazdę wybiegu, by móc podziwiać jej kształty, charakter i styl. Oto ona, piękna i jedyna w swoim rodzaju - nowa 500 Collezione. Pojechałyśmy do Madrytu, aby sprawdzić, jak wygląda z bliska.
Fiat 500 Collezione przemierzył trasę, docierając do największych europejskich stolic stylu, mody i sztuki. Objazd urodziwej 500-setki rozpoczął się 18 kwietnia w Mediolanie, podczas Milan Furniture Fair, gdzie zaprezentowano urocze detale auta – chromowane wykończenia na zderzaku przednim, masce silnika i obudowach lusterek. Całość projektu wyraźnie nawiązywała do protoplasty. Po Mediolanie i Londynie, droga poprowadziła 500 Collezione do Berlina, nie mogło zabraknąć też Paryża, a metą europejskiego tournee okazał się Madryt. To tam mogłyśmy obejrzeć samochód z bliska – w imponującym hotelu Only You Atocha, sercu sztuki i kultury hiszpańskiej stolicy, w pobliżu najważniejszych muzeów i najbardziej stylowych butików w mieście.
W świetle reflektorów stylowy model, podobnie jak gwiazdy filmowe, dumnie prezentował się na czerwonym dywanie, aby można było podziwiać go w pełnej okazałości. 500 Collezione jest prawdziwą „top modelką”. Nieprzypadkowo. Od dziesięcioleci – jak głosi hasło „Forever cult” – ma wpływ na modę, społeczeństwo i upodobania.
30. edycją specjalną jest nowa 500 Collezione, która pojawia się po edycjach specjalnych 500 60th i Anniversario wyprodukowanych w zeszłym roku z okazji 60. urodzin tego kultowego Fiata. Samochód dostępny jest zarówno w wersji hatchback, jak i cabrio.
Dostrzegamy kolejne detale: 16 – calowe aluminiowe felgi, logo Collezione pisane kursywą, którego chromowane wykończenie prezentuje się pięknie na tylnej pokrywie. Wewnątrz deska rozdzielcza nawiązuje do koloru nadwozia. Jest biała dla dwutonowej wersji „Primavera”, zielona dla dwutonowej wersji „Acquamarina” lub pasująca do lakieru nadwozia dla pozostałych kolorów. Siedziska są jasno-szare mają wyhaftowane na wysokości ramion logo 500. Dywaniki przyozdobione są wyhaftowanym logo „Collezione” – wszystko to wyróżnia auto niczym modne logo na ubraniu od znanego projektanta.
500-setka dostępna jest w wiosennych kolorach nadwozia: dwukolorowe zestawienie „Primavera” (biało-szare), dwukolorowe „Acquamarina” (biało-zielone) oraz kość słoniowa „Taormina Ivory”, biały „Gelato White” i niebieski „Blu dipinto di Blu”, wszystkie ozdobione szaro-biało-szarym pasem.
Edycję specjalną Collezione napędza silnik benzynowy o pojemności 1.2 l i mocy 69 KM. Na zamówienie dostępne jest radio Uconnect 7” HD Live z wbudowaną nawigacją z mapami Tom Tom, które umożliwia integrację telefonu z Apple CarPlay i Android Auto. W opcji można dokupić 7-calowy ekran, a dla fanów słuchania muzyki w samochodzie świetne nagłośnienie Beats Audio.
Podczas hiszpańskiej prezentacji nowa 500 Collezione została powitana przez właścicieli Fiatów 500 i licznych członków oficjalnego klubu 500, jak i miłośników kultury włoskiej, oraz dziennikarzy. We wspanialej atmosferze w towarzystwie pysznych przekąsek i wytwornego wina mogliśmy podziwiać nie tylko uroczy samochód, celebrując jego ponadczasowy design, ale i przepiękne dodatki dla każdego właściciela tego samochodu: damskie torebki ozdobione zdjęciami Collezione oraz perfumy dla mężczyzn inspirowane 500-setką.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
Volvo Cars Tech Hub w Krakowie obchodzi drugą rocznicę działalności. Firma chwali się, że to właśnie tam powstały kluczowe technologie dla nowego elektrycznego sedana ES90. Ale czy rzeczywiście polscy inżynierowie mieli tak duży wpływ na ten samochód? Przyjrzyjmy się faktom. -
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
-
Polskie warsztaty na skraju bankructwa? Długi sięgają 458 mln zł, a wiarygodność płatnicza spada
-
Elektryczny SUV – sprawdź model EX90 od szwedzkiej marki Volvo
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Wersje Primavera i Acquamarina ważą aż dwie tony?! Mój fiat 500 z 2015 roku jest dużo lżejszy.