Nowe modele Harley-Davidson 2013

W sezon 2013 wjadą dwa nowe modele ze stajni Harley - Davidson: Breakout oraz Street Bob.

W opinii producenta, nowy motocykl Harley-Davidson Breakout z rocznika 2013 to prawdziwy miejski włóczęga.
Breakout  cechuje długa i niska sylwetka. Szeroka 240mm tylna opona wizualnie równoważy się z masywnym widelcem i skróconymi błotnikami, a zmniejszona konsola zbiornika i kierownica w stylu drag jeszcze bardziej podkreślają niski profil motocykla. Potężny silnik Twin Cam 103B™ i inne komponenty mają lśniące, chromowe wykończenie i błyszczący, czarny kolor.

„W modelu Breakout  wracamy do motocyklowych podstaw, co oznacza eksponowanie silnika i kół” – mówi Kirk Rasmussen, Kierownik ds. Stylizacji Harley-Davidson. „Czarny silnik z chromowanymi elementami wyróżnia się wizualnie w środkowej części motocykla, a dodatkowo skróciliśmy błotniki, aby zmaksymalizować wrażenie, jakie robią opony. Chcieliśmy pokazać sporo gumy, aby podkreślić mocny, muskularny charakter Breakout.”

Rasmussen przekazał również, że nowe koła typu Gasser powstały specjalnie dla modelu Breakout.
„Zawsze podobały się nam podrasowane koła w stylu drag racing z lat 60. i 70.” – opowiada Rasmussen. „Nasze koła są odrobinę inspirowane tymi klasykami. Każde koło ma 10 półokrągłych, naprzemiennie mocowanych ramion. Koła są lakierowane proszkowo na czarny, błyszczący kolor a ramiona są dodatkowo frezowane na zewnętrznym boku, aby pokazać aluminium pod malowaniem.”
Z kolei, model Street Bob, producent kieruje „do motocyklistów ceniących sobie czystą esencję jazdy”. Nowy Street Bob Special Edition ulepszono, wyposażając go w silnik o pojemności 1690cm3. Maszyna jest ozdobiona dwubarwnym malowaniem i szprychowymi kołami i czerwonymi obręczami

„W przypadku modelu Street Bob® zawsze skupiamy się na wyglądzie” – powiedział Tony Pink, Kierownik ds. Stylizacji Harley-Davidson®. „Ten motocykl jest stworzony dla tych, którzy wybraliby samochód muscle car z największym silnikiem, ale bez systemu audio. W ramach liftingu oczyściliśmy tylny błotnik, pozbyliśmy się profilu na osłonie akumulatora oraz zastosowaliśmy klasyczną, owalną pokrywę filtra powietrza. Naszym celem było zbudowanie motocykla Big Twin, którego klient będzie uważał za własną kreację”.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze