Nowe – młodzieżowe oblicze Chryslera
Producent marki Chrysler wie jak zrobić wokół siebie zamieszanie. Przedstawiamy teledysk oraz spot reklamowy, które w ciągu zaledwie miesiąca skierowały wzrok milionów na auta tej marki.
Kim jest Rebecca Black? Do niedawna nastolatka jakich wiele, od miesiąca celebrytka, która dzięki wideoklipowi do piosenki „Friday” zdobyła w ciągu niecałych 30 dni ponad 57 milionów odsłon na You Tube. Chociaż muzycznie nic nie łączy jej z raperem Eminemem, który wystąpił w spocie reklamowym producenta, w równej mierze przyczyniła się do propogowania wizerunku marki Chrysler.
Pomijając banalne teksty oraz ocenę strony muzycznej trzeba przyznać, że z pewnością dzięki tej produkcji Chrysler na stałe zagościł w świadomości młodego odbiorcy. Chrysler Sebring Cabrio i Jeep Liberty – używane w filmie – z pewnością stały się obiektem pożądania przyszłych kierowców.
Najnowsze
-
Ford Performance Motorsports łączy siły z zespołem HRT. Ford Mustang GT3 wyjedzie na tor w 2025 roku
Ford Mustang GT3 znany jest już z wyścigów w Europie i Ameryce Północnej. W sezonie wyścigowym 2025 zadebiutuje na kolejnych torach na Starym Kontynencie i dołączy do nowych serii wyścigowych. -
Ford Bronco w edycji specjalnej pojawi się w 2025 roku
-
Rolls Royce świętuje 60 urodziny filmu ,,Goldfinger” specjalnym modelem
-
Toyota Aygo X w specjalnej edycji JBL
-
Porsche 911 GT3 i GT3 z pakietem Touring – specjalne wersje na 25-lecie
Zostaw komentarz: