Nowe grafiki kasków Shoei
Jest sportowo lub elegancko - do wyboru do koloru - oto nowe malowania kasków Shoei.
Jakie zmiany w grafikach kasków Shoei?
2. X-Spirit II Motegi Marquez – nowa replika zawodnicza
3. J-Cruise Corso – nowość, pierwsze grafiki dla modelu J-Cruise
4. VFX-W Reputation – nowa grafika dla regularnej kolekcji
Shane Byrne, Brytyjczyk urodzony w 1976 roku to legenda cyklu BSBK i uznany zawodnik serii WSBK i MotoGP. Replika jego kasku dostępna jest już u autoryzowanych dealerów Shoei. Tym razem jego grafika ozdobiła model NXR – stworzony jako idealny kask zarówno do szybkiej jazdy po torze, jak i codziennego użytku na motocyklach ze sportowym temperamentem.
Shoei NXR Shane Byrne |
![]() |
fot. Shoei |
Marca Marqueza nie trzeba przedstawiać. To klasa sama dla siebie i absolutne objawienie w klasie MotoGP. Fani talentu sympatycznego Hiszpana mogą sięgnąć po koleją replikę jego kasku – tym razem ze wzorem malowania, jakiego używał na włoskim torze Motegi. Umieszczono ją na takim samym modelu, jakiego używa podczas każdej rundy MotoGP X-Spirit II – najprawdopodobniej aktualnie „najszybszego” kasku na świecie.
Shoei X-Spirit II Motegi Marquez |
![]() |
fot. Shoei |
Fani nieco spokojniejszej jazdy i bardziej stonowanych pojazdów otrzymali możliwość wyboru otwartego kasku Shoei J-Cruise w urodziwych malowaniach. Trzy nowe grafiki poszerzają paletę kolorystyczną gładkich (jednobarwnych) malowań tego modelu. Styl i prostota formy to cechy rozpoznawcze malowania Corso dostępnego w trzech wariantach kolorystycznych kasku Shoei J-Cruise wyposażonego w długą szybę i blendę przeciwsłoneczną.
Shoei J-Cruise Corso |
![]() |
fot. Shoei |
Shoei VFX-W Reputation |
![]() |
fot. Shoei |
Nowe malowanie Reputation kasku Shoei VFX-W to wyrazista grafika utrzymana w lubianej przez miłośników off-roadu stylistyce. Fani off-roadu powinni znaleźć coś dla siebie. Dominujące żółcią, czerwienią lub błękitem malowania sprawią, że będą pasować do większości motocykli terenowych dostępnych na rynku.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: