
Nowe BMW Serii 7 – mocna wersja na prąd i ekran kinowy wysuwany z podsufitki. Znamy datę debiutu
Nowe BMW Serii 7, zgodnie z zapowiedziami producenta, ma być najbardziej zaawansowanym technologicznie modelem w swoim segmencie. Flagowa limuzyna bawarskiego producenta po raz pierwszy w historii będzie dostępna z całą paletą napędów, wliczając w to w pełni elektryczne wydanie i7.
Obecna, szósta generacja BMW Serii 7 jest już na rynku od 2015 roku. Najwyższy czas, by na drogi wyjechał jej następca.

Nowe BMW Serii 7 wyróżniać się będzie ogromną, podświetlaną atrapą chłodnicy i wąskimi reflektorami. Z kolei wewnątrz auto zyska rozbudowane multimedia, jakich nie było jeszcze w seryjnych autach. Przykładowo wysuwany z podsufitki ekran kinowy BMW, czyli ultraszeroki monitor o przekątnej 31 cali, ultrapanoramicznym formacie 32:9 i rozdzielczości 8K, przekształci tylne siedzenia w ekskluzywną, prywatną salę kinową.

Nowe BMW Serii 7 – gama jednostek napędowych
BMW Serii 7 po raz pierwszy w historii będzie dostępne z całą paletą napędów, wliczając w to w pełni elektryczne wydanie i7. Jak informuje bawarski producent, elektryczne BMW i7 jest jednocześnie najmocniejszym BMW Serii 7.
BMW i7 ma mieć dwa elektryczne silniki, po jednym dla każdej z osi, które prawdopodobnie będą generować aż 600 KM mocy. Pod podłogą ukryte będą akumulatory, których łączna pojemność ma oscylować w okolicach 106 kWh.
Nowe BMW Serii 7 ma być pierwszym modelem BMW wykorzystującym nową generację jednostek spełniających wyśrubowane normy emisji spalin Euro 7. Z czasem te silniki trafią pod maski większej liczby modeli.
Nowe BMW Serii 7 – data premiery
Nowe BMW Serii 7 zadebiutuje 20 kwietnia 2022 roku. Bawarski producent twierdzi, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w swoim segmencie. Czy tak faktycznie jest, przekonamy się już wkrótce.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: