
Nowe BMW Serii 2 Active Tourer – cena w Polsce. Dużo droższe od poprzednika
Siedem lat od rynkowego debiutu BMW Serii 2 Active Tourer doczekało się drugiej generacji. Nowe wcielenie minivana dość znacząco się zmieniło względem swojego poprzednika, co znajduje odzwierciedlenie w jego cenie.
Nowe BMW Serii 2 Active Tourer ma 4386 mm długości i 1824 mm szerokości. Rozstaw osi wynoszący 2670 mm pozostał nienaruszony. O 25 mm zwiększono za to rozstaw kół. Dodatkowo BMW zadbało o aerodynamikę, obniżając współczynnik oporu do imponującego poziomu 0,26.
Jak przystało na minivana, Active Tourer ma być przede wszystkim praktyczny. Tylne fotele można przesuwać w zakresie 13 cm oraz indywidualnie składać zwiększając przestrzeń bagażową z 470 do nawet 1455 litrów. Elektryczna klapa bagażnika będzie standardem.
Lepsze wyposażenie standardowe = wyższa cena. Za nowe BMW Serii 2 Active Tourer trzeba teraz zapłacić co najmniej 137 tysięcy złotych. To o 23 tysiące złotych więcej, niż kosztował model pierwszej generacji.
BMW Serii 2 Active Tourer – ceny
Za 137 tysięcy złotych można kupić wersję 218i z 3-cylindrowym, 136-konnym silnikiem o pojemności 1.5 litra, napędem na przednią oś i automatyczną, dwusprzęgłową przekładnią (manualna skrzynia biegów nie będzie już dostępna, standardem jest 7-biegowa dwusprzęgłówka, niezależnie od wersji). Ile kosztują pozostałe wersje nowego BMW Serii 2 Active Tourer?

Silniki benzynowe:
- 218i 136 KM FWD – 137 000 złotych
- 220i 170 KM FWD MHEV – 144 999 złotych
- 223i 218 KM FWD MHEV – 157 000 złotych
Diesel:
- 218d 150 KM FWD – 150 999 złotych
W ofercie brakuje na razie informacji o cenach hybryd plug-in, które mają pojawić się najbliższym czasie.
Nowe BMW 2 Active Tourer w czterej podstawowych wersjach napędowych pojawi się w sprzedaży w lutym 2022 roku.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: