Nowe BMW Serii 2 Active Tourer – cena w Polsce. Dużo droższe od poprzednika
Siedem lat od rynkowego debiutu BMW Serii 2 Active Tourer doczekało się drugiej generacji. Nowe wcielenie minivana dość znacząco się zmieniło względem swojego poprzednika, co znajduje odzwierciedlenie w jego cenie.
Nowe BMW Serii 2 Active Tourer ma 4386 mm długości i 1824 mm szerokości. Rozstaw osi wynoszący 2670 mm pozostał nienaruszony. O 25 mm zwiększono za to rozstaw kół. Dodatkowo BMW zadbało o aerodynamikę, obniżając współczynnik oporu do imponującego poziomu 0,26.
Jak przystało na minivana, Active Tourer ma być przede wszystkim praktyczny. Tylne fotele można przesuwać w zakresie 13 cm oraz indywidualnie składać zwiększając przestrzeń bagażową z 470 do nawet 1455 litrów. Elektryczna klapa bagażnika będzie standardem.
Lepsze wyposażenie standardowe = wyższa cena. Za nowe BMW Serii 2 Active Tourer trzeba teraz zapłacić co najmniej 137 tysięcy złotych. To o 23 tysiące złotych więcej, niż kosztował model pierwszej generacji.
BMW Serii 2 Active Tourer – ceny
Za 137 tysięcy złotych można kupić wersję 218i z 3-cylindrowym, 136-konnym silnikiem o pojemności 1.5 litra, napędem na przednią oś i automatyczną, dwusprzęgłową przekładnią (manualna skrzynia biegów nie będzie już dostępna, standardem jest 7-biegowa dwusprzęgłówka, niezależnie od wersji). Ile kosztują pozostałe wersje nowego BMW Serii 2 Active Tourer?
Silniki benzynowe:
- 218i 136 KM FWD – 137 000 złotych
- 220i 170 KM FWD MHEV – 144 999 złotych
- 223i 218 KM FWD MHEV – 157 000 złotych
Diesel:
- 218d 150 KM FWD – 150 999 złotych
W ofercie brakuje na razie informacji o cenach hybryd plug-in, które mają pojawić się najbliższym czasie.
Nowe BMW 2 Active Tourer w czterej podstawowych wersjach napędowych pojawi się w sprzedaży w lutym 2022 roku.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: