Nowa Yamaha Grizzly 700 MY 2016 od września w Polsce
Napędzany zabudowanym w sztywnej ramie silnikiem o wysokim momencie obrotowym, Grizzly 700 EPS zdobył miano największego, najsolidniejszego i najbardziej uniwersalnego ATV (All Terrain Vehicle) w gamie modelowej quadów Yamaha. Jaki jest?
Yamaha Grizzly 700 EPS zdobyła ogromną popularność w świecie amatorów wypoczynku w plenerze i osób pracujących w terenie, którzy cenią sobie zdolność przewozu ładunku w ekstremalnych warunkach terenowych, czyli tam, gdzie inne pojazdy sobie nie radzą. Ten uniwersalny pojazd powstał z przeznaczeniem pokonywania najtrudniejszych szlaków przeprawowych i ekstremalnych bezdroży – na równi ze służbą w gospodarstwach rolnych, zakładach przemysłowych czy na obszarach leśnych.
Nowy Grizzly 700 EPS MY 2016 bazuje na wytrzymałości poprzednika – za sprawą nowego nadwozia, wzmocnionej jednostki napędowej, 26-calowych kół oraz zwiększonej ładowności użytkowej, ma wyznaczać nowy kanon funkcjonalności w świecie ATV.
Co nowego znajdziemy w zmodernizowanym quadzie Yamahy poza odświeżonym wyglądem? Nowy silnik DOHC o pojemności 708 cm3 i zwiększonej mocy, reflektory LED i centralną lampę halogenową „do pracy”, ogumienie 26-calowe, podwyższoną ładowność i więcej skrytek na przedmioty podręczne, nową kanapę i amortyzatory przednie oraz tylne KYB, a także centralnie umieszczony zbiornik paliwa.
Dane techniczne i elementy wyposażenia Yamaha Grizzly 700 EPS
- Czterosuwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności skokowej 708 cm3
- Chłodzona cieczą, 4-zaworowa głowica cylindrów DOHC
- Wtrysk paliwa Mikuni 44 mm
- Elektryczny rozrusznik
- Automatyczna przekładnia pasowa CVT Yamaha Ultramatic
- „Samochodowa” dźwignia biegów: wysokiego (High), niskiego (Low), wstecznego (Reverse), luzu (Neutral) i postojowego (Park)
- Aktywowany przyciskiem napęd Yamaha On-Command 2WD/4WD/4WD z blokadą dyferencjału
- Nowy design nadwozia
- Trwała rama ze stali o dużej wytrzymałości na rozciąganie
- Pełnowymiarowe płyty osłonowe podwozia
- Niezależne zawieszenie kół o znacznym skoku roboczym
- Wspomaganie przekładni kierowniczej Yamaha EPS korelujące siłę wspomagania i wyczucie podłoża
- Przednie i tylne hamulce tarczowe oraz zaciski dwutłoczkowe
- Ogumienie Maxxis: 26x8x12 na osi z przedniej i 26x10x12 na osi tylnej
- Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD
- Reflektory i światła tylne LED, centralna lampa halogenowa „do pracy”
- Aż 3 skrytki na podręczne drobiazgi
- Otwarty bagażnik przedni i tylny o łącznej nośności 140 kg
- Zbiornik paliwa o pojemności 18 litrów
- Łatwy w dostępie i demontażu bez narzędzi filtr powietrza
- Gniazdko 12 V
- Uchwyt holowniczy pod montaż zaczepu kulowego w Grizzly 700 EPS i Grizzly 700
- Dwucalowe gniazdo dyszla przyczepy w Grizzly 700 SE EPS
Yamaha Grizzly 700 EPS będzie dostępna od września 2015.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Komentarze:
Stefan Wrzeszcz - 6 czerwca 2022
Potrzebuję instrukcje obsługi w języku polskim.
Obecnie mam problem z regulacją sprzęgła
Nie wiem od czego zacząć Posiadam Yamaha
Grizzli 700 z 2015r , z którego korzystam do prac
porządkowych w ogrodzie
Proszę o pomoc. Z góry dziękuję
do prac
porządkowych w ogrodzie