![](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/1920/864/1/0/!2F2021!2F03!2F3a84c26866425c9e99dd86e7e300e270706b3e2c.jpg)
Nowa Toyota Prius i dziewczyny z mangi
Japoński rynek rządzi się swoimi prawami. Dlatego nie powinno dziwić, że w reklamie Toyoty Prius przygotowanej dla tamtejszych odbiorców znajduje się 40 dziewczyn prosto z mangi.
Po nowej Toyocie Prius można się spodziewać jeszcze niższego spalania, a także lepszych właściwości jezdnych niż w poprzednim wcieleniu. Jednak nowa kampania reklamowa przygotowana dla nowej generacji japońskiej hybrydy uświadamia o większej ilości zalet przy pomocy mangowych dziewczyn.
W spocie reklamowym przygotowanym na potrzeby telewizji oraz internetu prezentuje się 10 dziewczyn, które piskliwym głosem zdradzają tajemnice nowego modelu.
To jednak nie koniec, bowiem na specjalnie przygotowanej stronie internetowej dziewczyn jest aż czterdzieści, a każda z nich ma do powiedzenia zupełnie co innego.
Oczywiście ta nietypowa kampania reklamowa będzie emitowana wyłącznie w Japonii oraz innych krajach azjatyckich. Nie wyobrażamy sobie, by w europejskich czy amerykańskich warunkach taka kreacja spełniałby swoją rolę. Niemniej, męska część widowni z pewnością doceni charakterystyczną urodę mangowych dziewczyn.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: