Nowa Panda w niższej cenie
Zgodnie z zapowiedzią, Fiat wypuszcza do sprzedaży tańszą wersję modelu Nowa Panda. Fabrycznie nowym autem można wyjechać z salonu już za 31 990 zł.
Nowa Panda ma 5-drzwiowe nadwozie, a w wersji z przesuwaną tylna kanapą może zaoferować bagażnik o pojemności 260 litrów. Po złożeniu oparć tylnych siedzeń do kabiny Fiata można zapakować przedmioty objętości 870 litrów.
Do napędu Pandy przewidziano silniki benzynowe i wysokoprężne. Wśród nich jest turbodoładowana jednostka TwinAir (pojemność 0,9 litra, moc 85 KM). Jeśli wierzyć zapewnieniom producenta, Nową Pandą można przejechać 100 km na 3,8 litra benzyny, emitując do atmosfery 99 gramów dwutlenku węgla na kilometr. Na liście wyposażenia Pandy jest zresztą wiele innych systemów, które mają za zadanie ograniczać zużycie paliwa: Start&Stop (samoczynne wyłączanie silnika na postoju np. przed światłami), wskaźnik zmiany biegów GSI, program eco:Driver czy oszczędnościowy tryb pracy ECO.
Panda podróżniczka: w Mediolanie… |
fot. Panda
|
Samochód, nawet w podstawowej wersji Fresh, opuszcza fabrykę z 4 poduszkami powietrznymi, elektrycznym wspomaganiem układu kierowniczego Dualdrive oraz systemem ABS z EBD. Już wkrótce do Pand będzie też montowany opcjonalny system zapobiegania kolizjom przy niskich prędkościach jazdy (Low Speed Collision Mitigation). „LSCM” działa do 30 km/h, monitorując obszar przed samochodem. Gdy elektronika wykryje potencjalną kolizję i gdy kierowca nie zareaguje na ostrzeżenia samochodu, system automatycznie uruchomi hamulce.
Klient, który wybierze najtańszą wersję Fresh za 31 990 zł (69-konny silnik benzynowy 1,2 l, 14-calowe obręcze kół) w cenie otrzyma elektryczne wspomaganie, układ ABS z EBD, centralny zamek, elektrycznie sterowane przednie szyby i system sygnalizacji awaryjnego hamowania. Panda Fresh ma kierownicę regulowaną na wysokość, kurtyny powietrzne, światła do jazdy dziennej oraz komputer pokładowy.
… Pizie… |
fot. Fiat |
Drugi poziom wyposażenia w gamie to wersja Easy. Panda w tej wersji jest dostępna z silnikami 1,2 (benzynowy) lub 75-konnym 1,3 Multijet II (wysokoprężny). W najnowszej ofercie wersja Easy jest oferowana za 32 990 zł (benzyna) lub 42 990 zł (Diesel). Takie auta można zamawiać w 9 różnych kolorach nadwozia, do wyboru są dwie tapicerki i trzy kolory wykończenia deski rozdzielczej. Na wyposażeniu wersji Easy klienci otrzymują dodatkowo sterowanie centralnym zamkiem za pomocą pilota i relingi dachowe w kolorze czarnym.
… i Wenecji |
fot. Fiat
|
Najwyższy poziom wyposażenia Pandy to Lounge. Taki samochód kosztuje od 38 400 zł (silnik 1,2 benzynowy). Na wyposażeniu tego samochodu jest klimatyzacja manualna, dzielone oparcie kanapy tylnej, lakierowane obudowy lusterek bocznych i klamki, radio z CD / MP3 oraz listwy ochronne w kolorze czarnym. Nowa Panda w wersji Lounge oferuje 10 kolorów nadwozia, trzy różne tapicerki i cztery wykończenia deski rozdzielczej. Wersja Lounge jest także 5-miejscową wersją Nowej Pandy.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
jaka ona brzydka! włosi to mieli tylko zmysł do ducati ;]