
Nowa Mazda 3 na unikalnych zdjęciach Rankina
Nowa Mazda 3, która miała swoją światową premierę na ubiegłorocznych targach w Los Angeles, teraz zaprezentowana została na unikalnych zdjęciach autorstwa Rankina – jednego z najbardziej znaczących fotografów naszych czasów.
Z okazji debiutu Nowej Mazdy 3, Rankin wykorzystał swój zmysł artystyczny, by uwolnić emocje, które wyzwala ten model Mazdy – zgodnie z motto głównego inżyniera Mitsui Hitomi, „zaprojektowana, by poruszać”. Jest tu także opowieść o czystej radości z prowadzenia samochodu i zachwyt nad jego sylwetką, tak w ruchu, jak i podczas postoju.
Celem było uchwycenie osobowości Mazdy3 i wyeksponowanie energii i uczuć, które mistrzowie modelowania Takumi wkładają w ręczne przygotowanie każdego modelu samochodu w glinie. Każda fotografia niesie ze sobą znaczące emocje, od wigoru po spokój, które Rankin zatrzymał w swoich kadrach.
Rankin to brytyjski fotograf, wydawca i reżyser filmowy. W jego portfolio zdjęć znajdują się portrety i zdjęcia dokumentalne, sesje dla takich sław, jak The Rolling Stones, David Bowie, Kate Moss, Kendall Jenner czy królowa Elżbieta II, by wymienić tylko wybranych. Odpowiadał za stworzenie kampanii reklamowych dla Nike, L’Oreal, Dove, Pantene, Diageo, Women’s Aid oraz Comic Relief, a także wideoklipów do przebojów takich gwiazd, jak Miley Cyrus, Rita Ora and Kelis.
Rankin założył wraz z Jeffersonem Hackiem w 1991 roku kultowy magazyn „Dazed & Confused”, stworzył albumy AnOther oraz AnOtherMan, wydał niemal 30 książek, a raz na dwa lata podsumowuje najnowsze trendy w modzie w autorskim magazynie lifestyle’owym i na platformie cyfrowej pod wspólnym tytułem Hunger.
Swoje zdjęcia publikuje nie tylko w wydawanych przez siebie magazynach, ale także w Elle, Vogue, Esquire, GQ, Rolling Stone oraz Wonderland, a jego prace eksponowane są w wielu galeriach sztuki współczesnej, jak MoMA w Nowym Jorku czy Victoria & Albert Museum w Londynie.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: