
Nowa Honda CR-V tylko w wersji hybrydowej. Kiedy trafi do Europy?
Honda uchyla rąbka tajemnicy na temat nowej generacji swojego najpopularniejszego SUV-a. Honda CR-V po raz pierwszy w Europie będzie dostępna zarówno jako pełna hybryda, jak i z napędem hybrydowym typu plug-in.
Japoński producent oficjalnie zapowiedział nową Hondę CR-V, publikując kilka fotografii przedstawiających detale auta.

Patrząc na opublikowane przez Hondę zdjęcia, można wywnioskować, że nowa Honda CR-V będzie raczej stylistyczną ewolucją obecnej generacji, nawiązując przy tym do pozostałych modeli marki.
Na zdjęciach uwagę zwracają przede wszystkim ostro narysowane reflektory ze świetlnym paskiem LED umieszczonym na górze, dość spora atrapa chłodnicy i zderzak z pionowymi wlotami powietrza. Japończycy nie zrezygnowali z charakterystycznych tylnych świateł ulokowanych w słupkach, ale ich część zachodzi na pokrywę bagażnika, przez co bardzo przypominają oświetlenie stosowane przez Volvo.

Nowa Honda CR-V – dostępna wyłącznie w wersji hybrydowej
Nowa Honda CR-V po raz pierwszy w Europie będzie dostępna zarówno jako pełna hybryda, jak i z napędem hybrydowym typu plug-in.
Najprawdopodobniej pod od maską nowej Hondy CR-V znajdzie się dwulitrowa jednostka wolnossąca, która będzie współpracować z układem e:HEV. Mówi się, że bazowa wersja będzie mieć moc 180 KM, a wersja AWD, za sprawą mocniejszego silnika elektrycznego na tylnej osi, może generować nawet 220 KM.

Nowa Honda CR-V – kiedy wyjedzie na drogi?
Zgodnie z zapowiedzią nowa Honda CR-V zadebiutuje już latem tego roku, ale w USA. W Europie powinna pojawić się w 2023 roku.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: