Nowa Dacia Logan MCV w salonach od 33 900 złotych
Na rynek wjeżdża nowa generacja Dacii Logan w wersji MCV, czyli 5-miejscowego kombi. Osoby prowadzące działalność czy potrzebujące pojemnego auta na co dzień mogą MCV z najmniejszym silnikiem kupić za cenę poniżej 34 tysięcy złotych.
Dacia Logan MCV |
![]() |
fot. Dacia |
Dacia doświadczyła najszybszego wzrostu w ciągu kilku ostatnich dziesięcioleci – od 2004 roku sprzedała ponad 2,4 miliona pojazdów. Z gamą 7 pojazdów marka należąca do Renault jest również najmłodszą w Europie. W ubiegłym roku w Polsce Dacia zanotowała największą dynamikę sprzedaży (87% wzrostu) w porównaniu do poprzedniego roku. Od momentu wprowadzenia aut Dacii na światowe rynki w 2005 roku, jej roczna sprzedaż wzrosła ośmiokrotnie.
W Polsce Dacia jest mylnie kojarzona z etapem szarego PRL. Czasy te minęły bezpowrotnie, a Dacia produkuje po prostu tanie Renault dla osób, które nie chcą płacić za prestiżowy znaczek na masce, a za produkt, który mimo to spełnia ich wszystkie oczekiwania. Logan przebojem wdarł się na nasz rynek – od dawna wypatrywano jego odświeżonej wersji kombii.
Dacia Logan MCV |
![]() |
fot. Dacia
|
Ceny Logan MCV zaczynają się od 33 900 złotych za wersję z silnikiem 16-zaworowym 1.2 o mocy 75 KM – ta oferta dotyczy auta w wersji wyposażeniowej Access. Za najtańszego diesla trzeba zapłacić 44 400 złotych (dostepny tylko w wyżej opcji wyposażenia Ambiance). Dotyczy to jednostki napędowej o pojemności 1.5 dCi i mocy 75 KM.
Dostępna jest też Dacia Logan MCV z fabryczna instalacją LPG – jej ceny zaczynają się od kwoty 40 100 złotych.
Ceny i wersje wyposażeniowe dostępne są w materiałach dodatkowych poniżej.
Dacia Logan MCV |
![]() |
fot. Dacia |
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: