
Nowa BMW ALPINA B3 Touring zadebiutowała we Frankfurcie. 462 KM pod maską i napęd na 4 koła!
Na targach we Frankfurcie właśnie zadebiutował nowy model BMW ALPINA - B3 Touring. Alpina proponuje nowe rozwiązania w konstrukcji zawieszenia i podwozia, w powiązaniu z przekonstruowanym silnikiem i skrzynią biegów. Czego jeszcze możemy się spodziewać?
Najnowszej generacji silnik – rzędowa „szóstka” o pojemności 3 litrów z przekonstruowanym, podwójnym turbodoładowaniem i sportowym systemem chłodzenia – to niesamowita moc i osiągi. Maksymalny moment obrotowy 700 Nm jest dostępny już od 3 tys. obrotów, napędzając B3 Touring mocą 462 koni mechanicznych.
Opierając się na inteligentnym napędzie na cztery koła BMW xDrive, system w czasie rzeczywistym przenosi napęd pomiędzy osiami. Optymalną przyczepność, pozwalającą na dynamiczne pokonywanie zakrętów, zapewnia elektronicznie sterowana szpera (mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu). 8-biegowa, sportowa skrzynia automatyczna, opracowana została we współpracy z firmą ZF. Zapewnia ona szybką zmianę biegów, bez problemów radząc sobie z potężną mocą silnika.
Prędkość maksymalna nowej BMW ALPINA B3 Touring wynosi ponad 300 km/godz., czyniąc go jednym z najszybszych aut w segmencie.
Klienci mogą wybierać pomiędzy nowymi, 19-calowymi obręczami ALPINA DYNAMIC ze szprychami ułożonymi w układzie 5×4 albo opcjonalnie z kutymi 20-calowymi felgami ALPINA CLASSIC o tradycyjnym, minimalistycznym układzie równo rozłożonych dwudziestu szprych. Do sprzedaży wraca też klasyczny, zamykany dekielek obręczy.
Najnowocześniejszy układ wydechowy, wyposażony w filtry cząstek stałych, powstał w zgodzie z filozofią firmy ALPINA, której głównym założeniem jest synergia osiągów, zużycia paliwa i emisji spalin. Według nowych, bardziej realistycznych testów WLTP (ang. Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure, pol. światowa zharmonizowana procedura badania pojazdów lekkich), zużycie paliwa wynosi 11,1 l/100 km, a emisja CO2 to 252 g/km.
Nową BWM ALPINA B3 Touring można zamawiać od początku 2020 roku, a dostawy rozpoczną się najwcześniej w połowie 2020 roku. Ten model jest dostępny wyłącznie z napędem na cztery koła.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Dlaczego Volkswagen Transporter jest najlepszym wyborem dla firm kurierskich i logistycznych?
Pośród wielu dostępnych na rynku modeli aut dostawczych Volkswagen Transporter wyróżnia się jako lider w swojej klasie, oferując nieprzeciętne możliwości dostosowane do potrzeb firm działających w sektorze logistycznym. Precyzja wykonania w połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami funkcjonalnymi sprawia, że model ten cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców poszukujących optymalnego pojazdu dla swojej floty. Wysokie standardy jakości idące w parze z ekonomiczną eksploatacją stanowią fundament sukcesu tego modelu na wymagającym rynku pojazdów użytkowych. -
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
to jest piękne auto rodzinne