Nowa Alfa Romeo Giulietta zadebiutuje w Frankfurcie

Zwolenniczki włoskiego designu spod szyldu Alfa Romeo pewnie zacierają ręce z radości. Już w tym miesiącu swoją premierę będzie miec model Giulietty na 2014 rok, który za niebawem zadebiutuje w Frankfurcie. Czego nowego można spodziewać się w tym cacku?

Alfa Romeo Giulietta na 2014 rok.
fot. Alfa Romeo

Alfa Romeo wybrała frankfurcki IAA 2013 jako miejsce międzynarodowego debiutu prasowego Giulietty MY 2014, której sprzedaż rozpocznie się w październiku bieżącego roku. Na prestiżowym „wybiegu” IAA 2013 eksponowana będzie również MiTo MY 2014 – nowa edycja tego samochodu wprowadzona niedawno na rynki Europy oraz fascynująca Alfa Romeo 4C, samochód zarówno kompaktowy, jak i sportowy. Czego można spodziewać się w odmienionych Alfach?

Alfa Romeo Giulietta MY 14

  • Nowy silnik 2.0 JTDM 2 o mocy 150 KM i momencie obrotowym 380 Nm
  • Nowy system infotainment Uconnect z 5-calowym ekranem dotykowym lub nawigacją i dotykowym ekranem 6,5-calowym
  • Nowa atrapa chłodnicy, chromowane oprawy lamp przeciwmgielnych i nowe felgi o średnicy 16-, 17- oraz 18 cali
  • Nowe kolory nadwozia: Moonlight Pearl, Anodizzato Blue i Bronze
  • Pogłębione fotele z nowym wykończeniem, nowa kierownica i nowe akcenty wystroju tablicy przyrządów, boczków i klamek drzwiowych
  • Nowe, praktyczne schowki na podręczne przedmioty i drobiazgi
  • Na rynkach europejskich od października bieżącego roku.

Alfa Romeo MiTo MY 2014

  • Sportowy kompakt dla entuzjastów włoskiego stylu i doskonałości technicznej tuż po modernizacji
  • Nowa, chromowana atrapa chłodnicy, polerowana oprawa reflektorów i nowy kolor nadwozia Anthracite Grey
  • Nowy 105-konny silnik 0.9 Turbo TwinAir liderem segmentu pod względem zużycia paliwa i poziomu emisji spalin
  • Nowy system multimedialny Uconnect z 5-calowym ekranem dotykowym, dostępny także z nawigacją GPS
  • Jeszcze bardziej wyrafinowany wystrój wnętrza: cztery kombinacje kolorystyczne i trzy nowe warianty deski rozdzielczej.

Alfa Romeo 4C

  • Ikona globalnej marki i wyzwanie dla rynku Premium
  • Dwumiejscowe coupé, napęd na koła tylne i centralnie umieszczony silnik
  • Nowy '4-cylindrowy’ silnik 1750 Turbo Petrol z aluminium
  • Dwusprzęgłowa skrzynia przekładniowa Alfa TCT
  • Selektor DNA z nowym ustawieniem trybu „Race”
  • Samonośna strukturalna platforma karbonowa
  • Stosunek masy do mocy poniżej 4 kg/KM

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze