No i się zaczęło…
Ruszamy! Wielbiciele Formuły 1 mają już zaplanowane weekendy aż do listopada. W piątek 12 marca 2010 wszyscy kierowcy F1 wyjechali na pierwszy trening. No prawie wszyscy...
Adrian Sutil podczas pierwszego treningu |
fot. Force India
|
W pustynnej scenerii Królestwa Bahrajnu rozpoczynamy naszą tegoroczną przygodę z Formułą 1. W pierwszym treningu zaatakował wyraźnie kierowca Force India Adrian Sutil. Już w zeszłym roku Vijay Mallya zapowiadał, że jego team będzie piął się w klasyfikacji. Niemiecki kierowca pokazywał też wielokrotnie jak wielkie umiejętności posiada, a do pełni szczęścia w zeszłym roku brakowało mu chyba tylko wystarczająco dobrego samochodu. Może będzie go miał teraz. O tym, że Force India ma spory potencjał świadczy też z pewnością 7. czas Vitantonio Liuzziego – kierowcy, który zbierał do tej pory nienajlepsze recenzje za swoje występy. Miłym dla nas akcentem pierwszego treningu był 3. czas Roberta Kubicy. Trudno jest oczywiście dokonywać od razu jakichkolwiek porównań czasów poszczególnych zawodników i zespołów ze względu na to, że to pierwszy dzień ich pracy w sezonie na zabrudzonym i częściowo przebudowanym torze i nie wiemy z jakim obciążeniem paliwem jeżdżą bolidy. Problemy zdają się mieć nowe zespoły. Okrążeń pomiarowych nie wykonali Lucas di Grassi z Virgin Racing i kierowcy HRT Bruno Senna i Karun Chandhok. Ten ostatni w ogóle nie wyjechał z garażu.
Bahrain Grand Prix Trening 1
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata |
Okrążenia |
1 |
14 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
1:56.583 |
– |
18 |
2 |
8 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1:56.766 |
0.183 |
18 |
3 |
11 |
Robert Kubica |
Renault |
1:57.041 |
0.458 |
19 |
4 |
7 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:57.055 |
0.472 |
19 |
5 |
1 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
1:57.068 |
0.485 |
19 |
6 |
2 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:57.163 |
0.580 |
19 |
7 |
15 |
Vitantonio Liuzzi |
Force India-Mercedes |
1:57.194 |
0.611 |
19 |
8 |
4 |
Nico Rosberg |
Mercedes Benz GP Ltd |
1:57.199 |
0.616 |
15 |
9 |
6 |
Mark Webber |
RBR-Renault |
1:57.255 |
0.672 |
17 |
10 |
3 |
Michael Schumacher |
Mercedes Benz GP Ltd |
1:57.662 |
1.079 |
16 |
11 |
17 |
Jaime Alguersuari |
STR-Ferrari |
1:57.722 |
1.139 |
18 |
12 |
10 |
Nico Hulkenberg |
Williams-Cosworth |
1:57.894 |
1.311 |
20 |
13 |
5 |
Sebastian Vettel |
RBR-Renault |
1:57.943 |
1.360 |
17 |
14 |
16 |
Sebastien Buemi |
STR-Ferrari |
1:58.399 |
1.816 |
13 |
15 |
9 |
Rubens Barrichello |
Williams-Cosworth |
1:58.782 |
2.199 |
11 |
16 |
12 |
Vitaly Petrov |
Renault |
1:58.880 |
2.297 |
13 |
17 |
22 |
Pedro de la Rosa |
BMW Sauber-Ferrari |
2:00.250 |
3.667 |
18 |
18 |
23 |
Kamui Kobayashi |
BMW Sauber-Ferrari |
2:01.388 |
4.805 |
11 |
19 |
24 |
Timo Glock |
Virgin-Cosworth |
2:03.680 |
7.097 |
8 |
20 |
19 |
Heikki Kovalainen |
Lotus-Cosworth |
2:03.848 |
7.265 |
21 |
21 |
18 |
Jarno Trulli |
Lotus-Cosworth |
2:03.970 |
7.387 |
15 |
22 |
25 |
Lucas di Grassi |
Virgin-Cosworth |
– |
– |
2 |
23 |
21 |
Bruno Senna |
HRT-Cosworth |
– |
– |
3 |
24 |
20 |
Karun Chandhok |
HRT-Cosworth |
– |
– |
0 |
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: