
Nissan Townstar – lekki samochód dostawczy. Ceny w Polsce
Nissan opublikował w Polsce cenniki benzynowych odmian nowego modelu Townstar, który otwiera kolejny rozdział w historii lekkich samochodów dostawczych marki.
Klienci w całym kraju mogą składać zamówienia na wersje osobowe i dostawcze z silnikiem spalinowym. Nowy Townstar dostępny jest z niezawodną jednostką benzynową o pojemności 1,3 litra, doskonalone znaną z Nissana Qashqai.
Już w podstawowej specyfikacji Acenta, której cena zaczyna się od 103 900 zł, w wyposażeniu standardowym znajduje się m.in. klimatyzacja manualna, podgrzewane przednie fotele czy tylne czujniki parkowania. Wersja Business, w cenie od 107 900 zł, uzupełnia te opcje o elementy takie jak inteligentny kluczyk i-Key, system audio z 8‑calowym ekranem dotykowym oraz kamera cofania. Topowa odmiana Tekna, w cenie od 123 900 zł, oferuje m.in. asystenta parkowania, bezprzewodową ładowarkę telefonów komórkowych oraz 16-calowe felgi ze stopu metali lekkich.
Odmiana dostawcza dostępna jest w wersjach Visia, Business, N-Connecta oraz Tekna. Bazowa odmiana Visia, w cenie od 75 900 zł netto, zapewnia wyposażenie, takie jak reflektory LED czy fotel kierowcy z regulowanym podparciem lędźwi, stosowane przede wszystkim w samochodach osobowych, które w klasie lekkich pojazdów dostawczych wyróżnia Nissana na tle konkurencji. Kolejne poziomy specyfikacji uzupełniają listę opcji o pozycje takie jak kierownica pokryta skórą (Business, od 79 900 zł netto), obsługa Apple CarPlay i Android Auto (N-Connecta, od 87 900 zł netto) oraz m.in. system nawigacji NissanConnect z 8‑calowym ekranem dotykowym i automatyczna klimatyzacja (Tekna, od 95 900 zł netto).
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: