Nissan Qashqai 2021 – znamy cennik nowego crossovera! Ceny zaczynają się poniżej 100 000 złotych
W odnowionym crossoverze trzeciej generacji Nissan zachował podstawowe założenia koncepcji, projektu i rozwoju dwóch poprzednich generacji. Teraz producent ujawnił ceny długo wyczekiwanego modelu. Ile kosztuje nowy Qashqai?
Poprzednia generacja Qashqaia gościła na naszych drogach przez ostatnie siedem lat! Nic więc dziwnego, że wszyscy z niecierpliwością wyczekiwali premiery trzeciej generacji. My, miałyśmy szansę ocenić auto na żywo. O naszych wrażeniach przeczytacie tutaj:
Nissan Qashqai 2021 – prezentacja statyczna
Teraz Nissan ujawnia cennik nowego modelu Qashqai. Analogicznie do modelu drugiej generacji, nowy Qashqai dostępny jest w pięciu wersjach wyposażenia: Visia, Acenta, N-Connecta, Tekna oraz Tekna+.
We wszystkich wersjach do wyboru jest ten sam silniki 1.3 DIG-T MHEV, który może zapewnić 140 KM (najtańsza wersja, łączona tylko z manualną skrzynią biegów), albo 159 KM (łączona z manualem lub automatem).
Podstawowa wersja Visia z silnikiem o mocy 140 KM oferowana jest w cenie od 98 800 złotych. Za tę cenę kierowca znajdzie tu między innymi szereg zaawansowanych systemów bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy, a w szczególności: inteligentny hamulec awaryjny z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów, asystenta przejazdu przez skrzyżowanie i zmiany pasa ruchu, inteligentny tempomat, systemy rozpoznawania znaków drogowych i ostrzegania przed kolizją, czujniki martwego pola, tylne czujniki parkowania czy system eCall. Komfort jazdy zwiększą przednie reflektory Bi-LED, elektrycznie regulowane lusterka, elektrycznie sterowane szyby, klimatyzacja, wielofunkcyjna kierownica, zegary z kolorowym 7-calowym wyświetlaczem TFT oraz system audio z 4 głośnikami.
Przeczytaj też: Nissan Qashqai 2021 – trzecia generacja zaskakuje nowościami i swoimi aspiracjami. Co się zmieniło?
Nissan Qashqai w wyposażeniu Acenta dostępny jest już od 116 900 złotych. Różni się on od wersji podstawowej przed wszystkim 17-calowymi obręczami kół ze stopu metali lekkich, elektrycznie składanymi lusterkami bocznymi, systemem I-Key z przyciskiem uruchamiania silnika i dostępem bezkluczykowym. W tej wersji system audio to już 6 głośników rozmieszczonych w kabinie pojazdu i automatyczna dwustrefowa klimatyzacja. Dla wygody kierowcy pojawiła się też tylna kamera oraz wycieraczki z czujnikiem deszczu. W fotelu kierowcy jest dodatkowa opcja elektrycznej regulacji odcinka lędźwiowego.
N-Connecta to trzeci poziom wyposażenia oferowany w modelu Qashqai, którego ceny rozpoczynają się od 125 000 złotych. Wyróżnia go system kamer 360° z funkcją wykrywania obiektów ruchomych, duże cyfrowe zegary w ramach wyświetlacza TFT o przekątnej 12,3 cala, nawigacja NissanConnect z 9-calowym wyświetlaczem, automatycznie ściemniane lusterko wsteczne, nastrojowe oświetlenie konsoli centralnej, gniazda USB (typu C) z przodu i z tyłu oraz 18-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich. Dla podróżujących czy rodzin z dziećmi udogodnieniem będzie ruchoma podłoga bagażnika z uchwytami mocowania bagażu. Wersję te można dodatkowo spersonalizować dodając do niej na przykład panoramiczne okno dachowe, relingi czy 10,8-calowy wyświetlacz head-up.
{{ gallery(3235) }}
Tekna to jeden z najwyższych poziomów wyposażenia w ofercie Nissana. Tu ceny modelu Qashqai zaczynają się od 140 900 złotych. W porównaniu do trzech poprzednich, ta wersja oferuje 19-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich, światła LED (w tym światła cofania, przeciwmgielne i kierunkowskazy), bezdotykowe otwieranie klapy bagażnika, relingi i panoramiczne okno dachowe.
Tekna+ to najwyższa możliwa wersja wyposażenia z cenami zaczynającymi się od 153 900 złotych. Ta opcja ma zapewniać kierowcy wyjątkowy komfort i bezpieczeństwo. Zaawansowany system I-Key zapamiętuje ustawienia foteli (8-kierunkowa regulacja) i lusterek, nagłośnienie gwarantuje system audio BOSE® z 10 głośnikami, skórzana tapicerka ze skóry Nappa z przeszyciami, a dodatkowo siedzenia kierowcy i pasażera posiadają funkcję masażu z trzema trybami do wyboru. Do tego olbrzymie 20-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich, napędzane 158-konną jednostką.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: