Nissan Micra ELLE: kobiecy styl miejski
Nissan i czasopismo ELLE połączyły siły, by wspólnie opracować własną wizję Micry. Ma być elegancka, nowoczesna, miejska i przeznaczona dla niezależnych, dynamicznych kobiet.
Nissan Micra ELLE zadebiutuje na Salonie Motoryzacyjnym w Paryżu, a jego sprzedaż w Europie rozpocznie się już jesienią.
W zależności od rynku nawet 65 procent nabywców Micry to kobiety, którym podoba się nie tylko styl auta, ale także technologia, osiągi i wyposażenie ułatwiające użytkowanie pojazdu w mieście. Najmniejsza w tej klasie pojazdów średnica zawracania ułatwia manewrowanie, a obniżająca emisję technologia silnikowa Pure Drive pozwala uzyskać ulgi i zwolnienia podatkowe na wielu rynkach.
fot. Nissan
|
Nissan Micra ELLE to rozwinięcie średniej wersji wyposażenia Acenta. Standardowo samochód jest wyposażony w automatyczną klimatyzację, inteligentny kluczyk zbliżeniowy i przycisk do uruchamiania pojazdu, elektrycznie podgrzewane i składane lusterka boczne, a także tempomat z ogranicznikiem prędkości.
Specjalne dodatki stylistyczne to między innymi panoramiczny szklany dach, chromowane akcenty w dolnej części grilla, chromowane klamki wewnętrzne, lakierowane aluminiowe obręcze kół, lampy przeciwmgielne i spojler dachowy. Premierowe egzemplarze są dostępne w dwóch kolorach – błękitnym (Ocean Blue) i ciemnoczerwonym. Przygotowano także nowy wzór tekstylnej tapicerki. Zintegrowany system informacyjno-rozrywkowy z nawigacją satelitarną Nissan Connect jest dostępny jako opcja.
fot. Nissan
|
O udziale ELLE w projektowaniu tej wersji Micry informują emblematy na klapie bagażnika i przednich błotnikach, logo na dywanikach z przodu oraz osłony progów z firmowym znakiem ELLE.
Nissan Micra ELLE może być wyposażony w trzycylindrowy benzynowy silnik wolnossący 1.2 80 KM lub w silnik benzynowy 1.2 z doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa (DIG-S), rozwijający 98 KM mocy przy emisji CO2 na poziomie 99 g/km.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: