Niewątpliwie Brawn
Rubens Barrichello wygrał GP Chin w 2004 roku. Jeździł co prawda wtedy w barwach Ferrari, ale dzisiaj z pewnością zastanawia się, czy uda mu się powtórzyć wynik z zespołem Brawn GP.
Pierwszy poranny trening kierowców Formuły 1 na torze pod Szanghajem zakończył się niespodzianką. Nikt chyba przecież już nie wierzy, że McLaren Mercedes gładko i bez najmniejszych problemów może zdobyć tytuł mistrzowski w tym sezonie. A jednak Lewis Hamilton uzyskał dzisiaj najlepszy czas podczas pierwszych prób w Chinach. Heikki Kovalainen zameldował się jako czwarty najszybszy kierowca. Pomiędzy nimi w klasyfikacji uplasowali się zawodnicy Brawn GP. Czasy pierwszej ósemki mieszczą się w zakresie 0,56 sekundy. Poza pierwszą dziesiątką znaleźli się kierowcy Ferrari i BMW Sauber. Kierowcy włoskiego zespołu zrezygnowali dzisiaj ze stosowania sytemu odzyskiwania energii a BMW Sauber dla odmiany zamontował go w bolidach obydwu swoich kierowców.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
1 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren Mercedes |
1:37.334 |
– |
22 |
2 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:37.450 |
0,116 |
18 |
3 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:37.566 |
0,232 |
19 |
4 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren Mercedes |
1:37.672 |
0,338 |
23 |
5 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:37.752 |
0,418 |
20 |
6 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:37.764 |
0,430 |
19 |
7 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:37.860 |
0,526 |
24 |
8 |
10 |
Timo Glock |
Toyota |
1:37.894 |
0,560 |
21 |
9 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:38.089 |
0,755 |
19 |
10 |
11 |
Sebastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:38.195 |
0,861 |
24 |
11 |
4 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:38.223 |
0,889 |
23 |
12 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:38.274 |
0,940 |
20 |
13 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:38.307 |
0,973 |
26 |
14 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:38,319 |
0,985 |
18 |
15 |
3 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:38.418 |
1,084 |
20 |
16 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:38.456 |
1,122 |
21 |
17 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:38.460 |
1,126 |
19 |
18 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:38.463 |
1,129 |
18 |
19 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:38,730 |
1,396 |
25 |
20 |
8 |
Nelsinho Piquet |
Renault |
1:38,825 |
1,491 |
20 |
W drugiej sesji treningowej kolejność na czele stawki wróciła do tegorocznej normy – czyli była podobna do tej z treningów w Australii i Malezji. Lewis Hamilton uzyskał dopiero trzynasty czas. Bezapelacyjnie najlepszym zespołem okazał się ponownie Brawn GP. Kierowca Williamsa Nico Rosberg – „książę treningów” – tym razem nie zdołał pokonać Jensona Buttona. Zespoły Ferrari i BMW Sauber nie były w stanie nawiązać walki z najlepszymi a budzący nadzieję.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
1 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:35.679 |
– |
35 |
2 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:35.704 |
0,025 |
36 |
3 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:35.881 |
0,202 |
35 |
4 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:36.105 |
0,426 |
32 |
5 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:36.167 |
0,488 |
22 |
6 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:36.217 |
0,538 |
42 |
7 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:36.377 |
0,698 |
32 |
8 |
10 |
Timo Glock |
Toyota |
1:36.548 |
0,869 |
40 |
9 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren Mercedes |
1:36.674 |
0,995 |
34 |
10 |
11 |
Sebastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:36.800 |
1,121 |
34 |
11 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:36.829 |
1,150 |
30 |
12 |
3 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:36.847 |
1,168 |
34 |
13 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren Mercedes |
1:36.941 |
1,262 |
28 |
14 |
4 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:37,054 |
1,375 |
33 |
15 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:37.219 |
1,540 |
34 |
16 |
8 |
Nelsinho Piquet |
Renault |
1:37.273 |
1,594 |
36 |
17 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:37.491 |
1,812 |
34 |
18 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:37.544 |
1,865 |
28 |
19 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:37,638 |
1,959 |
28 |
20 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:37,750 |
2,071 |
31 |
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: