Nieudana próba BMW Sauber
Według wyników uzyskiwanych przez kierowców w trakcie sesji treningowych trudno stwierdzić, że system odzyskiwania energii bardzo im pomaga...
Jeszcze wczoraj Nico Rosberg był nieco wolniejszy od Jensona Buttona, ale w sobotni poranek kierowca WIlliamsa nie pozwolił już się wyprzedzić. Ostatni trening w Chinach pokazał też, że stosowanie KERS niekoniecznie daje kierowcom wystarczająco dużo energii, aby znaleźć się na początku stawki. Nie napawa też optymizmem sytuacja zespołu BMW Sauber. Po próbach systemu odzyskiwania energii w samochodzie Roberta Kubicy jakie podjęto w czasie piątkowych treningów, zespół zrezygnował z jego wykorzystywania. Stracił tym samym bardzo dużo czasu zbierając dane, które nie zostaną w Chinach zupełnie wykorzystane. Niebawem może się okazać, że innowacja wprowadzona w tym sezonie, której wielkim orędownikiem jest Dr Mario Theissen, nie przynosi spodziewanych efektów.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
1 |
22 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:36.133 |
– |
17 |
2 |
16 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:36.272 |
0,139 |
22 |
3 |
23 |
Lewis Hamilton |
McLaren Mercedes |
1:36.330 |
0,197 |
17 |
4 |
14 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:36.463 |
0,330 |
16 |
5 |
15 |
Nelsinho Piquet |
Renault |
1:36.464 |
0,331 |
16 |
6 |
9 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:36.528 |
0,395 |
18 |
7 |
17 |
Heikki Kovalainen |
McLaren Mercedes |
1:36.547 |
0,414 |
13 |
8 |
10 |
Kazuki Nakajima |
Toyota |
1:36.560 |
0,427 |
17 |
9 |
2 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:36.568 |
0,435 |
17 |
10 |
11 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:36.642 |
0,509 |
17 |
11 |
20 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:36.702 |
0,569 |
14 |
12 |
3 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:36.742 |
0,609 |
14 |
13 |
1 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:36.742 |
0,609 |
16 |
14 |
4 |
Sebastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:36.834 |
0,701 |
17 |
15 |
12 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:37.330 |
1,197 |
8 |
16 |
8 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:37.349 |
1,216 |
7 |
17 |
5 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:37.534 |
1,401 |
17 |
18 |
6 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:37.732 |
1,599 |
18 |
19 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:38.003 |
1,870 |
6 |
20 |
21 |
Timo Glock |
Toyota |
1:39.110 |
2,977 |
6 |
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: