Nietypowa promocja salonu samochodowego
Zobaczcie na jaki nietypowy pomysł zareklamowania swojego salonu samochodowego wpadł dealer samochodów Larry Roesch Volkswagen.
Jak nie od dziś wiadomo internet to potęga, dlatego do tego celu wykorzystał popularny portal Youtube i tam zamieścił kilka amatorskich filmików swojego autorstwa, które pokazują niecodzienne testy niemieckich aut marki Volkswagen, prowadzone przez jednego z jego handlowców. Sprzedawca zamyka drzwi w sposób ekstremalny, po czym wskakuje na nie i sprawdza ich trwałość, starając się przedstawić niemiecką jakość oraz wytrzymałość. Na zakończenie puentuje test krótko: „Spróbuj tego z Hyundaiem czy Hondą”.
Jak wiadomo główną zasadą marketingu jest powiedzenie „nie ważne co mówią, ważne żeby mówili” i z pewnością Larry Roesch zastosował się do tego stwierdzenia, przyciągając tym samym uwagę internautów, nasuwa się tylko pytanie czy zaprocentuje to wzrostem sprzedaży?
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: