Nie potrafisz kupić auta bez faceta? Film

I znowu zawrzało w środowisku reklamowym. Tym razem sprawcą jest TrueCar.com i spot sugerujący, jakoby kobiety nie były w stanie kupić samochodu bez wsparcia męskiego ramienia.

W reklamie kilka kobiet wypowiada się, jak wiele stresu sprawia im zakup samochodu, jak czują się zagubione i jak aplikacja TrueCar.com ułatwiła im życie, bo dzięki niej mogą załatwić wszystko same i „nie potrzebują zabierać ze sobą faceta”.

Reklama zaowocowała lawiną komentarzy na Facebooku, oskarżających firmę o seksizm i uwstecznienie (taka reklama mogłaby powstać w latach 50., argumentują oburzeni konsumenci obu płci).

„W mojej rodzinie kobiety kupowały samodzielnie auta od lat 60.” – zauważa jeden z komentujących.

„Czemu „nie muszę zabierać ze sobą faceta”? Czemu po prostu nie „eksperta” czy „specjalisty”? Od razu wydźwięk byłby inny” – taką opinię można przeczytać na kanale YouTube.

TruCar.com wystosowało oficjalne przeprosiny na Twitterze, dodając jednakże, że reklama została oparta na wynikach niedawno przeprowadzonej ankiety, które dowiodły, że 77% kobiet czuje się bardziej komfortowo, kupując samochód w obecności mężczyzny.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze