Nie potrafisz kupić auta bez faceta? Film
I znowu zawrzało w środowisku reklamowym. Tym razem sprawcą jest TrueCar.com i spot sugerujący, jakoby kobiety nie były w stanie kupić samochodu bez wsparcia męskiego ramienia.
W reklamie kilka kobiet wypowiada się, jak wiele stresu sprawia im zakup samochodu, jak czują się zagubione i jak aplikacja TrueCar.com ułatwiła im życie, bo dzięki niej mogą załatwić wszystko same i „nie potrzebują zabierać ze sobą faceta”.
Reklama zaowocowała lawiną komentarzy na Facebooku, oskarżających firmę o seksizm i uwstecznienie (taka reklama mogłaby powstać w latach 50., argumentują oburzeni konsumenci obu płci).
„W mojej rodzinie kobiety kupowały samodzielnie auta od lat 60.” – zauważa jeden z komentujących.
„Czemu „nie muszę zabierać ze sobą faceta”? Czemu po prostu nie „eksperta” czy „specjalisty”? Od razu wydźwięk byłby inny” – taką opinię można przeczytać na kanale YouTube.
TruCar.com wystosowało oficjalne przeprosiny na Twitterze, dodając jednakże, że reklama została oparta na wynikach niedawno przeprowadzonej ankiety, które dowiodły, że 77% kobiet czuje się bardziej komfortowo, kupując samochód w obecności mężczyzny.
Najnowsze
-
5 rzeczy, które warto wiedzieć o systemie Apple CarPlay
Apple CarPlay to system, który zmienia sposób, w jaki korzystamy z naszych samochodów. Stworzony przez Apple, CarPlay integruje iPhone’a z systemem multimedialnym pojazdu, umożliwiając kierowcom dostęp do najważniejszych funkcji smartfona bez odrywania uwagi od drogi. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi, rozbudowanej kompatybilności i zaawansowanym funkcjom, CarPlay ułatwia codzienne podróże, zwiększając komfort i bezpieczeństwo jazdy. -
Jakie są objawy zużycia oleju silnikowego i jak je rozpoznać?
-
Ford Capri Premium AWD – elektryzujący powrót legendy! Test, opinia, zasięg
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Zostaw komentarz: