Nic nie zatrzyma Pirlo i Buffona: nowa kampania Jeepa
Co najchętniej z rana ogląda fanka motoryzacji? Samochody, to oczywiste. A co powiecie na zestawienie samochodów i atletycznych mężczyzn, na przykład – Jeepa Wranglera i piłkarzy Juventusu?
„Nic nie może ich zatrzymać” to nowa kampania reklamowa Jeepa z udziałem ośmiu piłkarzy Juventusu: Andrei Barzagliego, Gianluigi Buffona, Giorgia Chielliniego, Claudio Marchisio, Andrei Pirlo, Paula Pogby, Arturo Vidala i Mirko Vucinicia.
Firmowane przez słynnych fotografów Winkler+Noah zdjęcia nowej kampanii przedstawiają piłkarzy podczas gry na zaimprowizowanym boisku w górach, gdzie dostali się oczywiście Jeepem Wranglerem 2013.
![]() |
fot. Jeep
|
Ciekawa historia wydarzyła się podczas sesji zdjęciowej: mistrz włoskiego freestyle`u, Gunther Celli, został zaproszony do udziału w nagraniu spotu reklamowego z piłkarzami, którzy nie wiedzieli nic o jego obecności. Przyjechał podczas kręcenia filmu video, przebrany za technika. Kiedy nadszedł czas rozpoczęcia zdjęć z piłką, Gunther przechwycił ją i zamiast przekazać piłkę piłkarzom Juventusu, wykonał kilka akrobacji freestyle`owych, wprawiając w zdumienie mistrzów piłkarskich. Po kilku minutach Paul Pogba i Arturo Vidal rozpoznali mistrza freestyle’u i przyłączyli się do zabawy.
![]() |
fot. Jeep
|
Zdjęcia, nagrania video i ciekawostki będą dostępne na stronie www.jeep-people.com w zakładce „ForzaJ”, poświęconej sponsoringowi drużyny Juventus. Tutaj użytkownicy znajdą także informacje dotyczące „Champions Tour Jeep”, w tym o ostatnim etapie poświęconym zwycięstwu nad klubem piłkarskim Celtic. Ponadto, dzięki współpracy z Seac02, wszystkie elementy będą dostępne w formacie „rozszerzonej rzeczywistości („Augmented Reality”), na urządzeniach elektronicznych, smartfonach i tabletach. Po pobraniu mobilnej aplikacji AR-Code z App Store, GooglePlay i największych platform Android, użytkownik może ściągnąć zdjęcia kampanii i uzyskać dostęp do filmów video, dodatków oraz pobrać zdjęcia z kampanii w formie tapety.
![]() |
fot. Jeep
|
Dla umocnienia partnerstwa z Juventusem, Jeep podjął decyzję o współpracy z Andreą Pirlo, czyniąc go światowym ambasadorem tej marki w bieżącym roku, z możliwością przedłużenia na następny rok. Pirlo będzie uczestniczyć w działaniach PR, zdjęciach i inicjatywach związanych z marką Jeep.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: