Naomi, Lotus i Haiti
Osiem Lotusów Evora z limitowanej edycji "Naomi for Haiti" zostało wylicytowanych za niebagatelną kwotę 1,4 miliona euro. Słynnej modelce nie o bicie rekordów jednak chodziło, a czynienie dobra.
Naomi w fabryce Lotusa. To właśnie tam narodziła się specjalna złoto-srebrna edycja Evory |
![]() |
fot. Lotus
|
Jakiś czas temu pisałyśmy wam o limitowanej edycji Lotusów Evora „Naomi for Haiti”, którą słynna top modelka stworzyła wraz z Donato Coco (dyrektorem oddziału stylistycznego Lotusa) by pomóc ofiarom trzęsienia ziemi na Haiti. Srebno-złote samochody zostały ozdobione flagą Haiti i wstawkami z napisem Naomi we wnętrzu, a także, jak na Lotusy przystało, bogato wyposażone. Co ciekawe stworzono je tylko w 8 egzemplarzach!
Pierwszy Lotus został sprzedany na aukcji w czasie imprezy charytatywnej „Fashion for Relief”, reszta podczas trwającej prawie 10 dni aukcji on-line. Dziś wiemy już, że sprzedano je za ponad 5 milionów złotych. Kwota ta zasili konto współpracującej z Naomi organizacji White Ribbon Alliance, która z kolei przeznaczy je na odbudowę służby zdrowia na zniszczonej 12 stycznia wyspie
Co ciekawe, pierwszy egzemplarz Evory kupiła…Naomi, a w zasadzie jej życiowy partner Vladimir Doronin.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: