![](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/1920/864/1/0/!2F2021!2F02!2Fb6f7c5a629186ac9252009be5e42ed561222f146.jpg)
Najpierw uderzył w tył innego auta, a potem zjeżdżając z ulicy, trafił w drugie. Skrajny pechowiec?
To zdecydowanie nie był szczęśliwy dzień dla kierowcy srebrnej Toyoty Corolli. Uważnie analizując to nagranie można dojść też do wniosku, że winę za sytuację ponosi nie tylko jego nieuwaga.
Wideo zaczyna się już po pierwszym zdarzeniu – kierowca Corolli uderzył w tył Peugeota 508. Obaj kierowcy ruszyli po chwili i chcieli zjechać na parking obok, aby ocenić straty i spisać oświadczenie. Kierujący Xsarą, widząc sytuację, umożliwił to Peugeotowi, za którym podążyła Toyota. Jej jakimś cudem kierowca Citroena nie zauważył.
Pirat w Passacie, czy nieuważny autor nagrania?
Pechowy dzień dla osoby siedzącej za kierownicą Corolli. Ale czy to wszystko jej wina i wina jej nieuwagi? Jak doszło do pierwszej kolizji? Otóż doszło do niej przed przejściem dla pieszych, na drodze dwupasmowej. Chyba wiemy więc co się stało. Kierowca Peugeota zauważył pieszego przed przejściem, nagle zahamował, a kierujący Toyotą nie zdążył z uwagi na mokrą nawierzchnię. Mogło być też jeszcze inaczej – inny kierowca zatrzymał się przed przejściem na prawym pasie (możliwe, że kierujący Skodą Roomster), pieszy wszedł na przejście, dopiero wtedy zareagował kierowca Peugeota i gwałtownie zahamował. Powiecie, że to bez znaczenia, bo obowiązkiem kierowcy jest zachowanie bezpiecznego dystansu od poprzedzającego pojazdu. Niech napisze teraz komentarz każdy, kto z ręką na sercu powie, że zawsze zdołałby zahamować w porę, gdyby auto przed nim nagle zatrzymało się awaryjnie.
Nagłe hamowanie na drodze, bo przecież trzeba przepuścić pieszych, zakończone kolizją
A druga kolizja? Kierowca Xsary ruszał, kiedy Corolla wjeżdżała już na jego pas. Kierowca Toyoty miał prawo sądzić, że trafił na uprzejmego kierującego. Niestety, trafił tylko na nieuważnego.
Najnowsze
-
Kto może żądać badania trzeźwości kierowcy autokaru? Oto jak wygląda bezpieczeństwo dzieci jadących autobusem na ferie
Na trwających feriach zimowych wg. MEN przebywa obecnie 957 tys. dzieci. To czas, kiedy najmłodsi często korzystają z transportu autobusowego, podróżując na zimowiska czy obozy. To także czas wzmożonej aktywności nietrzeźwych kierowców na drogach. -
Cena paliwa spadnie? Do końca ferii czekają nas zmiany na stacjach
-
Kierunkowskaz na rondzie włączają niedouczeni kierowcy – kiedy możesz to zrobić a kiedy nie wolno?
-
Elektroniczne winiety Węgry – co warto wiedzieć o węgierskim systemie opłat drogowych?
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Zostaw komentarz: