
Najmocniejsze BMW M3 w historii. Po kuracji w warsztacie AC Schnitzer moc M3 szokuje!
Od lat wszyscy fani motoryzacji z wypiekami na twarzy czytają doniesienia o najmocniejszych wersjach supermocnych samochodów. 730 KM i 900 Nm w SUV-ie, czy 780 KM i 1000 Nm w eleganckiej limuzynie robią wrażenie. AC Schnitzer pochwalił się właśnie najmocniejszym BMW M3 w historii.
590 KM i 750 Nm – takimi liczbami może pochwalić się BMW M3, po przebyciu kuracji w warsztacie Ac Schnitzer. Przypomnijmy, że seryjne M3 Competition ma „tylko” 510 KM mocy i 650 Nm momentu obrotowego.

Modyfikacje silnika to nie wszystko. AC Schnitzer opublikował bardzo długą listę zmian, którym poddał BMW M3. Do samochodu trafił nowy układ wydechowy z czterema końcówkami w zderzaku, komplet sportowych amortyzatorów czy zestaw elementów aerodynamicznych zwiększających docisk auta do podłoża w sumie o 130 kilogramów (wartość zmierzona przy prędkości 200 km/h). Całości dopełniają kute, 20-calowe obręcze obute w opony o szerokości 285 mm z przodu i 295 mm z tyłu.
Jak szybko pojedzie najmocniejsze BMW M3 w historii? Niestety, AC Schnitzer nie informuje, jak modyfikacje wpływają na przyspieszenie auta od 0 do 100 km/h, ani do jakiej najwyższej prędkości jest w stanie się rozpędzić. Ale wyścig o osiągi na papierze zdecydowanie wygrywa.

Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: