
Najmocniejsze BMW M3 w historii. Po kuracji w warsztacie AC Schnitzer moc M3 szokuje!
Od lat wszyscy fani motoryzacji z wypiekami na twarzy czytają doniesienia o najmocniejszych wersjach supermocnych samochodów. 730 KM i 900 Nm w SUV-ie, czy 780 KM i 1000 Nm w eleganckiej limuzynie robią wrażenie. AC Schnitzer pochwalił się właśnie najmocniejszym BMW M3 w historii.
590 KM i 750 Nm – takimi liczbami może pochwalić się BMW M3, po przebyciu kuracji w warsztacie Ac Schnitzer. Przypomnijmy, że seryjne M3 Competition ma „tylko” 510 KM mocy i 650 Nm momentu obrotowego.

Modyfikacje silnika to nie wszystko. AC Schnitzer opublikował bardzo długą listę zmian, którym poddał BMW M3. Do samochodu trafił nowy układ wydechowy z czterema końcówkami w zderzaku, komplet sportowych amortyzatorów czy zestaw elementów aerodynamicznych zwiększających docisk auta do podłoża w sumie o 130 kilogramów (wartość zmierzona przy prędkości 200 km/h). Całości dopełniają kute, 20-calowe obręcze obute w opony o szerokości 285 mm z przodu i 295 mm z tyłu.
Jak szybko pojedzie najmocniejsze BMW M3 w historii? Niestety, AC Schnitzer nie informuje, jak modyfikacje wpływają na przyspieszenie auta od 0 do 100 km/h, ani do jakiej najwyższej prędkości jest w stanie się rozpędzić. Ale wyścig o osiągi na papierze zdecydowanie wygrywa.

Najnowsze
-
Droga S6 zmienia nazwę na Kaszëbskô Darga. Czy Kaszubi wreszcie doczekali się uznania?
Kilka dni temu, w Dzień Jedności Kaszubów, droga ekspresowa S6 otrzymała oficjalnie nazwę „Trasa Kaszubska - Kaszëbskô Darga”. To nie tylko zmiana nazwy, ale także hołd dla kultury Kaszubów, którzy od wieków zamieszkują te tereny. -
Motocyklem przez Laos: trasy, ceny i nieoczekiwane wyzwania. Poradnik dla podróżników
-
Rewolucja w podatkach od aut: fiskus przykręca śrubę kierowcom! Kto zapłaci więcej za starsze i bardziej zanieczyszczające samochody?
-
TEST: sprawdzamy, czy Skoda Superb Combi IV generacji to nadal królowa kombiaków, czy już tylko wspomnienie? Wszystko co musisz wiedzieć o tym modelu
-
Zarządzanie flotą firmową a problemy kadrowe – jak zwiększyć efektywność fleet managementu?
Zostaw komentarz: