
Najlepszy samochód elektryczny w 2022 roku? Świat fanów Tesli wywróci się do góry nogami
Tesla, która przez ostatnie lata dominowała w rankingu najlepszych samochodów elektrycznych, musiała uznać wyższość konkurencji.
Organizacja Consumer Reports, która regularnie przygotowuje niezależne raporty i testy produktów, opublikowała zestawienie dotyczące najlepszych samochodów elektrycznych na rynku. Tesla, która przez ostatnie lata dominowała w rankingu musiała uznać wyższość Forda Mustanga Mach-E.
Consumer Reports każdego roku wysyła swoim członkom ankiety, w których prosi o różne opinie na temat użytkowanych samochodów. Właściciele elektrycznych Mustangów zgłosili bardzo mało uwag związanych z eksploatacją tych samochodów.
O zmianie na miejscu lidera zdecydowały przede wszystkim dwa bardzo ważne czynniki – wrażenia z jazdy i oceny konsumentów. Ford Mustang Mach-E okazał się bardziej praktyczny i łatwiejszy w codziennym użytkowaniu, zachowując przy tym swoje sportowe DNA. Elektryk okazał się lepiej wyciszony i lepszy w prowadzeniu niż Tesla, a jego ekrany multimedialne są łatwiejsze w obsłudze i bardziej intuicyjne. Amerykańska organizacja pochwaliła także systemy wspomagające kierowcę działające w Fordzie.
Zastępca redaktora naczelnego Consumer Reports, Jeff Bartlett, w rozmowie z amerykańskimi mediami podkreślił, że Tesla Model 3 jest nadal świetnym wyborem i organizacja Consumer Reports poleca ten samochód. Trzeba jednak podkreślić, że Tesla nie wypadła w tegorocznym zestawieniu najlepiej: amerykańska marka spadła o siedem miejsc, na 23. miejsce w ogólnym rankingu obejmującym 32 marki samochodów.
Tegoroczny raport Consumer Reports został zdominowany przez japońskich producentów samochodów. Na pierwszym miejscu znalazło się Subaru, a za nim uplasowały się takie marki, jak Mazda, BMW, Honda i Lexus. Na samym końcu tegorocznego rankingu znalazły się Mitsubishi i GMC oraz Jeep.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: