Najczęściej oglądana reklama w mediach społecznościowych? Oto ona!
Stworzony z okazji tegorocznej edycji Super Bowl spot reklamowy „Groundhog Day” (Dzień Świstaka), w którym występuje Bill Murray, to najczęściej oglądana reklama w mediach społecznościowych spośród tych nadawanych podczas Big Game. Jaka marka samochodowa za tym stoi?
Spot odnotował grubo ponad 110 000 000 odsłon na kanałach marki, czyli na YouTubie, Facebooku, Twitterze i Instagramie. Oprócz tak dużej liczby odsłon reklamy zarejestrowanych w sumie na w kanałach cyfrowych i społecznościowych, marka Jeep uzyskała ponad 313 tysięcy wzmianek.
W hołdzie dla fanów reklamy, marka Jeep opublikowała na swoim kanale YouTube rozszerzoną wersję filmu, dostępną pod linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=AnhzGUcENWo
60-sekundowa reklama telewizyjna Jeepa, wyemitowana w niedzielę 2 lutego 2020 roku podczas Super Bowl LIV, ukazuje Billa Murraya wcielającego się w rolę Phila Connorsa, bohatera filmu „Dzień świstaka” z 1993 roku. W reklamie Phil Connors wybiera Jeepa Gladiatora do ucieczki, w której towarzyszy mu świstak. Wybór ten znacząco wpłynie na poprawę jego kolejnych dni. Spot zaczyna się od zbliżenia na budzik, na którym jest 6:00 rano. Zaczyna grać utwór „I Got You Babe” wykonywany przez Sonny&Cher, nawiązując do sceny z filmu. I nagle Phil Connors siada na łóżku. Dwadzieścia siedem lat później ponownie utknął w Punxsutawney. Marka Jeep ściśle współpracowała z Sony Pictures, aby zapewnić maksymalną wierność z oryginałem filmu.
To moja pierwsza reklama. Cieszę się, że nakręciłem ją z Wami (Jeep). Cieszę się również, że jest to także moja ostatnia reklama.
Poppy, świstak z reklamy
Poppy (obecnie 10-miesięczny) został uratowany, kiedy miał zaledwie 4 tygodnie, lecz wada wrodzona uniemożliwiła mu powrót na wolność. Teraz pozostaje pod opieką ośrodka rehabilitacji dzikich zwierząt w Pensylwanii i jest pupilem całej rodziny właściciela ośrodka. Uroczy świstak Poppy, który w pełni odzyskał siły, stał się edukacyjnym „ambasadorem” wszystkich dzikich zwierząt.
Film „Groundhog Day” (Dzień świstaka)
„Dzień świstaka”, który wszedł na ekrany w 1993 roku to jedno z arcydzieł kina lat 90. To zabawna komedia romantyczna, w której można docenić talent komediowy Billa Murraya wcielającego się w rolę Phila Connorsa, opryskliwego i aroganckiego prezentera telewizyjnej prognozy pogody, który przyjeżdża do małego miasteczka Punxsutawney w stanie Pennsylwania wraz z ekipą – operatorem Larrym (Chris Elliott) i producentką Ritą (Andie MacDowell), by zrelacjonować Dzień Świstaka. Prognozy pogody są nieubłagane, a Phil ku swojemu niezadowoleniu zmuszony jest zostać z ekipą w Punxsutawney na cały dzień, by uniknąć groźnej śnieżycy. Z ulgą przyjmuje nadejście kolejnego dnia, w którym będzie mógł opuścić miasteczko. Ku jego przerażeniu odkrywa jednak, że znów jest 2 lutego i znowu musi przygotować relację z Dnia Świstaka… a sytuacja ta powtarza się następnego dnia… i następnego.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Nowa Toyota Land Cruiser. Ewolucja ikony samochodów terenowych
• Nowa Toyota Land Cruiser to wciąż niezawodny i trwały prawdziwy samochód terenowy • Stylistyka, która nawiązuje do legendarnych poprzedników • Zupełnie nowa konstrukcja ramowa na platformie GA-F o zwiększonej sztywności, lepszych właściwościach jezdnych oraz pewniejszym prowadzeniu na drodze i w terenie • Pierwszy Land Cruiser z elektrycznym wspomaganiem kierownicy oraz systemem rozłączania przedniego stabilizatora • Udoskonalony silnik 2,8 l i nowa skrzynia automatyczna o ośmiu przełożeniach • Land Cruiser z układem mild hybrid 48V dołączy do gamy pod koniec 2025 r. -
Nowa Škoda Elroq już w polskim cenniku i konfiguratorze
-
MOTORYZACYJNE MUZEA NA TRASACH SLOW ROAD
-
Elektryczny SUV Cadillac Vistiq wjedzie do salonów w 2025 roku
-
Alfa Romeo Junior jednym z finalistów konkursu „Car of the Year”
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Bill Murray to jest gość 🙂