![](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/1920/864/1/0/!2F2021!2F03!2Ff347838954f3e1a2c5ef664211ffcc4a9326a388.jpeg)
Najczęściej oglądana reklama w mediach społecznościowych? Oto ona!
Stworzony z okazji tegorocznej edycji Super Bowl spot reklamowy „Groundhog Day” (Dzień Świstaka), w którym występuje Bill Murray, to najczęściej oglądana reklama w mediach społecznościowych spośród tych nadawanych podczas Big Game. Jaka marka samochodowa za tym stoi?
Spot odnotował grubo ponad 110 000 000 odsłon na kanałach marki, czyli na YouTubie, Facebooku, Twitterze i Instagramie. Oprócz tak dużej liczby odsłon reklamy zarejestrowanych w sumie na w kanałach cyfrowych i społecznościowych, marka Jeep uzyskała ponad 313 tysięcy wzmianek.
W hołdzie dla fanów reklamy, marka Jeep opublikowała na swoim kanale YouTube rozszerzoną wersję filmu, dostępną pod linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=AnhzGUcENWo
60-sekundowa reklama telewizyjna Jeepa, wyemitowana w niedzielę 2 lutego 2020 roku podczas Super Bowl LIV, ukazuje Billa Murraya wcielającego się w rolę Phila Connorsa, bohatera filmu „Dzień świstaka” z 1993 roku. W reklamie Phil Connors wybiera Jeepa Gladiatora do ucieczki, w której towarzyszy mu świstak. Wybór ten znacząco wpłynie na poprawę jego kolejnych dni. Spot zaczyna się od zbliżenia na budzik, na którym jest 6:00 rano. Zaczyna grać utwór „I Got You Babe” wykonywany przez Sonny&Cher, nawiązując do sceny z filmu. I nagle Phil Connors siada na łóżku. Dwadzieścia siedem lat później ponownie utknął w Punxsutawney. Marka Jeep ściśle współpracowała z Sony Pictures, aby zapewnić maksymalną wierność z oryginałem filmu.
To moja pierwsza reklama. Cieszę się, że nakręciłem ją z Wami (Jeep). Cieszę się również, że jest to także moja ostatnia reklama.
Poppy, świstak z reklamy
Poppy (obecnie 10-miesięczny) został uratowany, kiedy miał zaledwie 4 tygodnie, lecz wada wrodzona uniemożliwiła mu powrót na wolność. Teraz pozostaje pod opieką ośrodka rehabilitacji dzikich zwierząt w Pensylwanii i jest pupilem całej rodziny właściciela ośrodka. Uroczy świstak Poppy, który w pełni odzyskał siły, stał się edukacyjnym „ambasadorem” wszystkich dzikich zwierząt.
Film „Groundhog Day” (Dzień świstaka)
„Dzień świstaka”, który wszedł na ekrany w 1993 roku to jedno z arcydzieł kina lat 90. To zabawna komedia romantyczna, w której można docenić talent komediowy Billa Murraya wcielającego się w rolę Phila Connorsa, opryskliwego i aroganckiego prezentera telewizyjnej prognozy pogody, który przyjeżdża do małego miasteczka Punxsutawney w stanie Pennsylwania wraz z ekipą – operatorem Larrym (Chris Elliott) i producentką Ritą (Andie MacDowell), by zrelacjonować Dzień Świstaka. Prognozy pogody są nieubłagane, a Phil ku swojemu niezadowoleniu zmuszony jest zostać z ekipą w Punxsutawney na cały dzień, by uniknąć groźnej śnieżycy. Z ulgą przyjmuje nadejście kolejnego dnia, w którym będzie mógł opuścić miasteczko. Ku jego przerażeniu odkrywa jednak, że znów jest 2 lutego i znowu musi przygotować relację z Dnia Świstaka… a sytuacja ta powtarza się następnego dnia… i następnego.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Kto może żądać badania trzeźwości kierowcy autokaru? Oto jak wygląda bezpieczeństwo dzieci jadących autobusem na ferie
Na trwających feriach zimowych wg. MEN przebywa obecnie 957 tys. dzieci. To czas, kiedy najmłodsi często korzystają z transportu autobusowego, podróżując na zimowiska czy obozy. To także czas wzmożonej aktywności nietrzeźwych kierowców na drogach. -
Cena paliwa spadnie? Do końca ferii czekają nas zmiany na stacjach
-
Kierunkowskaz na rondzie włączają niedouczeni kierowcy – kiedy możesz to zrobić a kiedy nie wolno?
-
Elektroniczne winiety Węgry – co warto wiedzieć o węgierskim systemie opłat drogowych?
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Bill Murray to jest gość 🙂