Nadjeżdża nowy Isuzu D-Max – największy twardziel w gamie pick-upów marki?
Od października br. do regularnej sprzedaży w Polsce trafi nowy Isuzu D-Max. Bardziej agresywny wizerunek, paleta nowoczesnych technologii, wysoki standard wnętrza i dużo większe możliwości terenowe – to tylko niektóre cechy, którymi przewyższa poprzedni model z 2012 r.
Nowy Isuzu D-Max to model większy i mocniejszy od swojego poprzednika sprzed 8 lat. Zastosowanie nowej ramy oraz wzmocnionej kabiny pozwoliło uzyskać lekką, a przy tym odporną i bezpieczną konstrukcję pojazdu.
Celem producenta było też podniesienie odporności antykorozyjnej, co jest szczególnie istotne w krajach Europy Środkowej. Głębokość brodzenia została zwiększona z 600mm do 800mm. Kolejne prace badawczo-rozwojowe w fabryce producenta dowiodły również, że mamy do czynienia z najtwardszym pick-upem w historii Isuzu – nowy model został poddany testom odpowiadającym przejechaniu czterech milionów kilometrów po drodze i poza nią.
Zdecydowany charakter nowego modelu uzupełniają dodatkowo nowe reflektory Bi-LED z elegancko wkomponowanymi światłami do jazdy w dzień. Sportowe felgi aluminiowe, zintegrowany tylny zderzak pełniący rolę stopnia, na nowo zaprojektowane progi, różne typy kabin oraz wersje wyposażenia, sprawiają, że każdy znajdzie dla siebie odpowiedni wariant.
W środku zainstalowano duży 9” dotykowy ekran z możliwością indywidualnej konfiguracji (zgodny z Apple CarPlay™ i Android Auto™), obsługujący rozpoznawanie głosu oraz osiem głośników, które zadbają o wysokiej jakości dźwięk. Dodatkowo wszystkie kluczowe dla kierowcy informacje widać na centralnym wyświetlaczu TFT 4,2″ pomiędzy wskaźnikami. Isuzu wyposażono również w porty USB, które są zlokalizowane w części przedniej i tylnej kabiny.
Nowy model to również cała paleta przyjaznych użytkownikowi technologii, m. in. funkcja ryglowania drzwi po oddaleniu się od pojazdu na odległość większą niż trzy metry czy światła, które po zmroku oświetlą drogę do domu.
Wnętrze samochodu tworzą komfortowe fotele z elektryczną regulacją dla kierowcy. Może on w prosty sposób wybrać idealną pozycję do jazdy dzięki 8 kierunkom pochylenia fotela oraz za pomocą dwupłaszczyznowej regulacji kolumny kierowniczej. Projektanci zadbali również o większą, dostępną “pod ręką”, przestrzeń zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów.
Sercem Isuzu jest silnik RZ4E-TC. To najbardziej zaawansowana technologicznie jednostka Isuzu – światowego lidera produkcji silników diesla. Charakteryzuje go duża moc, a jednocześnie niskie zużycie paliwa i poziom hałasu.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: