
My jedziemy, żebyś ty mógł chodzić!
Cztery motocyklistki łączą wakacyjną wyprawę motocyklową z akcją pomocy dla małego chłopca. Dziewczyny ruszają już w czwartek, ale dołączyć do akcji może każdy!
Joanna Madej już podczas zeszłorocznych wakacji połączyła wyprawę motocyklową do Grecji z akcją pomagania dzieciom, o czym pisaliśmy tutaj:
https://www.motocaina.pl/artykul/wyprawa-po-marzenia-dzieci-27953.html
Nie inaczej będzie w tegorocznej wyprawie, choć tym razem na 4 motocykle! Asi (Yamaha FZ8) towarzyszyć będą: Gosia Korneluk (Kawasaki Er-6f), Lidka Grabowska (Yamaha MT07) i Gosia Kotyńska (Honda Hornet). Przed motocyklistkami trasa 6500 kilometrów do przejechania w 18 dni. Kierunek – Włochy.
Do swojej akcji podróżowania i pomagania motocyklistki wybrały 6-letniego Maćka Wielebińskiego. Chłopiec od 1. roku życia walczył ze złośliwym nowotworem, a w wieku 4 lat wpadł pod samochód ciężarowy i w wyniku tego zdarzenia stracił jedną nóżkę. Rak jest w remisji, jednak chłopiec nie może w pełni cieszyć się dzieciństwem, poruszając się na wózku inwalidzkim. Celem akcji motocyklistek jest nagłośnienie i rozkręcenie zbiórki na protezę kończyny dla Maćka, a brakuje jeszcze 70% kwoty.
Maciek uwielbia grać w piłkę nożną, a najbardziej lubi grać na pozycji bramkarza w meczach rozgrywanych z rodzeństwem. Jest wiernym kibicem polskiej reprezentacji i ma duszę sportowca. Chłopiec ma silny organizm i świetnie sobie radzi bez jednej nóżki, jednak chciałby poruszać się sprawniej i biegać z rodzeństwem: Patrykiem, Oliwką i Antkiem.
Start wyprawy już w najbliższy czwartek z ulicy Piotrkowskiej w Łodzi, gdzie można pożegnać motocyklistki o 10:30 przy ławeczce Tuwima! A sama zbiórka już trwa i wesprzeć ją może każdy:
https://www.siepomaga.pl/maciej-wielebinski
Całą akcję i odwiedzone przez motocyklistki miejsca można śledzić na facebooku:
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: