My BMW – aplikacja nowej generacji dla klientów BMW
Aplikacja oferuje nowe usługi wspierające indywidualną elektromobilność.
Od czasu wprowadzenia aplikacji BMW i Remote w 2013 roku, a następnie aplikacji BMW Connected, BMW oferuje swoim klientom możliwość bezproblemowej łączności między smartfonem a samochodem. Aplikacja nowej generacji jest teraz dostępna dla klientów z 30 europejskich rynków, oraz w Chinach i Korei.
Aplikacja My BMW ma nowy wygląd, intuicyjną i uproszczoną obsługę oraz nowe usługi wspierające indywidualną elektromobilność.
Peter Henrich, starszy wiceprezes BMW Group Connected Company Customer, powiedział:
Wraz z nową generacją aplikacji, robimy kolejny krok w rozszerzaniu cyfrowych doświadczeń klientów wokół naszych pojazdów, a tym samym spełniamy zwiększone zapotrzebowanie klientów na usługi i funkcje cyfrowe. Aplikacja My BMW płynnie integruje nasze pojazdy z cyfrowym stylem życia naszych klientów. Aplikacja oferuje wiele przydatnych treści zarówno w codziennym użytkowaniu pojazdu, jak i w osobistej interakcji z nami jako marką, którą stale rozwijamy.
Przeczytaj też: Aplikacja BMW powie, kiedy będzie zielone światło
Najważniejsze fakty w skrócie:
- Aplikacja My BMW to nowy uniwersalny interfejs w samochodzie. Wyświetla informacje o stanie pojazdu i – w zależności od wyposażenia – umożliwia zdalną obsługę różnych funkcji, np. lokalizację pojazdu, blokowanie i odblokowywanie drzwi, obserwację otoczenia pojazdu (Remote 3D View).
- Funkcja wyszukiwarki ułatwia wyszukiwanie miejsc docelowych i adresów oraz umożliwia bezpośrednie wysyłanie ich z aplikacji do systemu nawigacyjnego w samochodzie. Możliwe jest również przesyłanie miejsc docelowych z aplikacji innych firm. Mapa przedstawia aktualną sytuację na drogach, stacje paliw i stacje ładowania oraz możliwości parkowania.
- Aplikacja My BMW informuje klientów o dostępnych zdalnych aktualizacjach oprogramowania, które można łatwo pobrać z domu przed ich zainstalowaniem w samochodzie. Zdalna aktualizacja oprogramowania BMW Group oferuje klientom posiadającym samochód z systemem operacyjnym BMW 7 regularnie nowe i ulepszone funkcje cyfrowe oraz możliwość bieżącego aktualizowania oprogramowania pojazdu.
- Funkcja BMW Digital Key umożliwia korzystanie z iPhone’a jako kluczyka samochodowego. Konfiguracja w aplikacji My BMW jest wygodna i odbywa się w kilku prostych krokach (samochód musi mieć odpowiednie wyposażenie sprzętowe). Po konfiguracji z BMW bez użycia fizycznego kluczyka może korzystać też do pięciu innych osób. W razie potrzeby można również udostępnić „kluczyk cyfrowy” z ograniczonymi uprawnieniami, np. z ograniczeniem prędkości maksymalnej, co jest idealne dla początkujących kierowców.
- Aplikacja oferuje rozszerzony zakres funkcji dla zelektryfikowanych pojazdów BMW, np. lepsze możliwości sprawdzania zasięgu elektrycznego, stanu ładowania i historii ładowania. Programator czasowy ładowania i klimatyzacji pozwala zoptymalizować proces ładowania poprzez zdefiniowanie określonych okien czasowych i godzin wyjazdu. Możliwe jest też przygotowanie temperatury w samochodzie (ogrzewanie zimą lub chłodzenie latem) podnoszące komfort korzystania z samochodu.
- Funkcja BMW Points nagradza jazdę elektryczną w modelach hybrydowych BMW plug-in: klienci zbierają punkty, które mogą wymieniać w BMW Charging na czas bezpłatnego ładowania. Aplikacja My BMW daje możliwość kontroli i zarządzania punktami w programie BMW Points. Funkcja BMW Points jest już dostępna w Belgii, Niemczech, Francji, Austrii, Holandii i Szwajcarii.
- Personalizacja: po powiązaniu z osobistym BMW ID indywidualne preferencje można szybko i automatycznie odtworzyć w każdym aktualnym samochodzie BMW. Aplikacja My BMW ułatwia też logowanie w samochodzie – zamiast ręcznie wprowadzać nazwę użytkownika i hasło, wystarczy po prostu zeskanować kod QR, aby bezpiecznie wczytać ustawienia użytkownika. W aplikacji można też ustawić indywidualne zdjęcie profilowe, które jest teraz również automatycznie przesyłane do samochodu.
- Aplikacja My BMW jest punktem wyjścia dla środowiska BMW. Umożliwia bezpośredni kontakt z Serwisem BMW i zapewnia klientom również wgląd w wymagania serwisowe samochodu. W razie potrzeby na wizytę w serwisie można umówić się bezpośrednio z aplikacji. W przypadku problemów z samochodem, z aplikacji można też wezwać pomoc drogową BMW. Po udzieleniu zgody personel serwisu sprawdzi lokalizację samochodu i jego stan, aby móc natychmiast udzielić pomocy. Jednocześnie klienci mogą śledzić dojazd pojazdu serwisowego. Aplikacja umożliwia również wygodny dostęp do Sklepu BMW ConnectedDrive i sklepu internetowego BMW.
Nową generację aplikacji można pobrać bezpłatnie ze sklepu Google Play i Apple App Store. Do połowy 2021 roku aplikacja My BMW będzie dostępna w 23 językach i ponad 40 krajach, w tym w USA, Kanadzie, Brazylii i Meksyku, a także na innych rynkach Azji Południowo-Wschodniej.
Najnowsze
-
Kto może żądać badania trzeźwości kierowcy autokaru? Oto jak wygląda bezpieczeństwo dzieci jadących autobusem na ferie
Na trwających feriach zimowych wg. MEN przebywa obecnie 957 tys. dzieci. To czas, kiedy najmłodsi często korzystają z transportu autobusowego, podróżując na zimowiska czy obozy. To także czas wzmożonej aktywności nietrzeźwych kierowców na drogach. -
Cena paliwa spadnie? Do końca ferii czekają nas zmiany na stacjach
-
Kierunkowskaz na rondzie włączają niedouczeni kierowcy – kiedy możesz to zrobić a kiedy nie wolno?
-
Elektroniczne winiety Węgry – co warto wiedzieć o węgierskim systemie opłat drogowych?
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Zostaw komentarz: