MotoGP: Stoner krytykuje transfer Rossiego
Zawodnik teamu Honda Repsol, Casey Stoner, publicznie skrytykował powrót Valentino Rossiego do Yamaha Racing Team twierdząc, że The Doctor podczas swojej kariery w Ducati nie potrafił do końca wykorzystać możliwości, jakie zostały mu dane.
Wyniki osiągane przez 33-letniego zawodnika w bolońskim teamie były poniżej oczekiwań zarówno jego, jak i fanów, dlatego też kilka dni temu Rossi publicznie oświadczył o końcu włosko-włoskiego porozumienia, o czym pisałyśmy tutaj.
Kiedy The Doctor trafił do Ducati w 2010 roku, jego transfer postrzegano jako początek złotej ery włoskiej marki. Wówczas po zwycięstwa sięgał Casey Stoner, a zadaniem Rossiego była detronizacja zawodnika Hondy. To się jednak nie udało, a dziewięciokrotny mistrz świata stopniowo poznawał smak porażki.
Casey Stoner jest rozczarowany postawą Rossiego |
fot. materiały prasowe
|
Casey Stoner obwinia o taki stan rzeczy bezpośrednio Rossiego:
„Rossi odszedł z Ducati, a wcześniej nie zrobił niczego poza ciągłym narzekaniem na motocykl, który prawdopodobnie spisuje się dobrze, ponieważ Rossi jest wciąż pokonywany przez Nicky’ego Haydena i Hectora Barberę, a to przecież nie jest powód do dumy” – mówi. „Wszyscy słyszeliśmy, że Valentino będzie głównym zawodnikiem Ducati i doprowadzi team do świetności, ale nikt nie widział tych rezultatów”.
„To oczywiste, że Valentino nie chce włożyć wysiłku w rozwój Ducati. To dla jego teamu bardzo rozczarowujące, że robią, co mogą, a ich zawodnik nawet nie próbuje być lepszy” – punktuje Stoner. „Wielość razy, kiedy ten facet przyznawał się do błędów, wcale nie jest śmieszna, jednak ludzie wciąż mu wybaczają”.
Odpowiedź Rossiego na jego Twitterze: „Mój przyjaciel Casey jak zwykle bardzo miły ha ha ha”.
Zgodzicie się ze Stonerem?
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: