Motocyklowe króliczki
Reklama jest niezaprzeczalnie dźwignią handlu. Ten fakt wykorzystali specjaliści Victory Motorcycle, podejmując współpracę z króliczkami Playboya.
Dobra prezencja kobiet na motocyklach nigdy nie podlegała dyskusji. Do reklamy motocykli Victory zaangażowano trzy kobiety: Ciarę Price (miss października), Annę Sophię Berglund (miss stycznia), a także Raquel Pomplun (miss kwietnia). Ich zadaniem było jak najlepsze zaprezentowanie produktu, jednak na tym nie koniec.
fot. Victory Motorcycle
|
Prezentacja motocykla to dopiero początek, ponieważ wszystko zależy od głosów internautów. Motocykl, który najbardziej przypadnie im do gustu, zostanie wystawiony na aukcję, której dochody trafią do Operation Gratitude (organizacji pozarządowej wspomagającej żołnierzy amerykańskich na frontach).
Każdy może zagłosować na http://www.pb-victory.com/ i wybrać najlepszą spośród trzech kobiet.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Czy na pewno o to chodzi na tym portalu? O promowanie/pochwalanie kobiet jako maskotek? Fuj.