Motocykl z Polski – Drag od Game Over Cycles
Brzmi nieprawdopodobnie? Producent motocykli z Polski? Dlaczego by nie! Mamy mnóstwo zdolnych inżynierów, a już na pewno artystów w kraju. Właśnie powstał niesamowity custom, który wzbudził zainteresowanie zagranicznych mediów.
Drag Game Over Cycles – motocykl konstrukcji i designu polskiej firmy. |
fot. Game Over Cycles |
Motocykle i samochody, które są zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce – te czasu niestety dawno minęły. Jednak są ludzie, którzy za nimi tęsknią. Kilku fascynatów jednośladów założyło w zeszłym roku firmę Game Over Cycles na Podkarpaciu. Postanowili stworzyć unikalny projekt, który będzie 100% krajową konstrukcją, wykonaną ręcznie robotą. Poza detalami technicznymi dopracowano także wygląd jednośladu – to typowy custom, czyli motocykl – dzieło sztuki. Zwykle pięknie sie prezentuje, nieco gorzej jeździ. Oczywiście tego nie wiemy, bo narazie firma zrobiła pokaz przedpremierowy podczas XVII Easy Rider Party w Borku k/Bochni(czerwiec 2012), gdzie zdobyła II miejsce w kategorii „custom”, a także III miejsce podczas Mistrzostw Polski Motocykli Customowych – Custom Festival 2013.
Drag Game Over Cycles – mroczny rycerz. |
fot. Game Over Cycles |
Drag przypomina trochę maszyny z mrocznych filmów grozy. W scenariuszach podróżują nimi zwykle tzw. „czarne charaktery”. Jednoślad Game Over Cycles budzi respekt od pierwszych chwil i ma się wrażenie, że po jego odpaleniu stanie się piekło… Taki klimat odpowiada wielu motocyklistom, lubiącym ciekawskie spojrzenia przechodniów, czy płci pięknej. Choć ta ostatnia zapewne prezentowała by się na takim Dragu wyjątkowo zacnie.
Motocykl powstał przy użyciu elementów (jednostka napędowa oraz koła) z Harley Davidson Big Dog. Jest długi, niski i stosunkowo wąski, a zamiast tradycyjnej ramy zastosowano specyficzne połączenie blachyłączonej rurami.
Informacje techniczne:
Projekt i wykonanie: Game Over Cycles
Czas budowy: 20 tygodni
Silnik: S&S 111”
Wydechy: GOC
Podwozie: Rama stalowa z blachy o grubości 5 mm (GOC), wahacz stalowy (GOC), zawieszenie przednie (Ducati), półki (GOC), błotnik tylny (GOC), błotnik przedni (GOC), zbiornik paliwa (GOC), kierownica (GOC), podnóżki (GOC), zbiornik oleju (GOC), siedzenie (GOC), lampa przednia (GOC)
Rozstaw osi: 193 cm
Długosć całkowita: 262 cm
Opony : tył 260/40/18 , przód 90/90/21
Wysokość siodełka: 56 cm
Lakierowanie: Artur Wiśniowski, Moto-Paint
Drag Game Over Cycles – wygląda pięknie, ciekawe jak jeździ? |
fot. Game Over Cycles |
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: